RTV Teorija i praksa
13. Kombinovanje rađija sa efektima drugih medija; 14. Razvoj kasetne distribucije i slušanja vokmena; radio kao medij, pre za lično nego za razredno učenje, kontrolisan od učenika a ne od učitelja. Na savetovanju je istaknuto da nova tehnička dostignuća, koja omogućavaju individualno slušanje, treba da rasterete masovno usmereni program od suvih, strogo nastavnih emisiia. Osnovni pravac promena ide, međutim, ka aktuelnijem i savremenijem obrazovnom programu koji se oslanja na široku slušalačku osnovu. Posle tri dana intenzivnog rada, učesnici bečkog savetovanja razišli su se uvereni da obrazovni radio ima budućnost. Na savetovanju su došli do saznanja da je ta budućnost u njihovim rukama i, naravno, u rukama svih njihovih kolega, programskih stvaralaca. Samo od njihove inicijative, mašte i inventivnosti zavisi da li će obrazovni programi uspeti da i u devedesetim godinama pronađu prave odgovore na izazov „društva koje permanentno uči”.
181
тт Лколф! ,f ,.Д4 ptviTi оувб1сл1« ико.лфМЈв^ SM EUAb ЕШ4» - • Ј2*И^И ч CT4TH ЧЛК«»|, Н4НИ • 1В14 ПОЖОкАКПМ KUUl# • QhHkrijft ;М ■5У~' . } ч< <. i ,fiparfrt'B4THCiopoCTfeHXiiH4im оуцовбМ ‘УТОтбпнЛЛ KtlHU П0т6ке«проНД£ЛШ4Н4Ш4 ОуБОПјЗОНД,« АШ4М4ШД ВОДОу ИСП05Т04НнХ | НЖ£ HtMCTk HJCti 'RjbAXUa«raoV 5Оув0 М 1« H)CIi • АШ4 Н4Ш4 ОК^ГГН^"И 5Б4ВнС£ wC1:tH Л081ЦЈ1ИХ& • ctriCfcKpoiJf > HMU * Н4Ш4ЕШМС ГКНС£ТВарШ4ГОКЕС«113 1 МЛ»Р