Borba, Jan 30, 2007, page 8

S BORBA

_ : Na osnovu tačke 2. st. 1. čl. 72. i čl. 68. Zakona o javnim nabavkama „Službenj Oi | e

Dopuna oglasa objavljenog dana 27.01. 2007. godine

Na ime obezbeđenja urednog plaćanja zakupnine, ponuđač za poslovni prostor u ulici Braća Rib| nikar broj 1 je dužan da uz ponudu dostavi dokaz o uplati šestomesečnog iznosa važeće mesečne zakupnine. TEL/FAX 011/3398-124 UNIVERZITET U PRIŠTINI Ekonomski fakultet

OBAVEŠTENJE

Urađena doktorska disertacija zajedno sa izveštajem stručne Komisije kandidata mr Radmile Micić, pod naslovom: „UPRAVLJANJE TROŠKOVIMA U FUNKCIJI POSLOVNE !| RAZVOJNE POLITIKE PREDUZEĆA“ biće izložena u prostorijama Ekonomskog fakulteta iz Prištine sa privremenim sedištem u Kosovskoj Mitrovici, 30 dana od dana objavljivanja ovog obaveštenja. Zainteresovani mogu izvršiti uvid u iste i dati eventualne sugestije i primedbe u pismenoj formi. IZ DEKANATA EKONOMSKOG FAKULTETA

Na osnovu tačke 2. st. 1. čl. 72. i čl. 68. Zakona o javnim nabavkama „Službeni glasnik Republike Srbije“ br. 39/02, 43/03, 55/04

JKP „BEOGRAD-put“, IZ BEOGRADA, Nušićeva 21

oglašava

JAVNI POZIV

za podnošenje prijava za kvalifikaciju u fazi restriktivnog postupka za dodelu nabavki izvođenja radova:

- partija 1: Popravka oštećenih kolovoznih površina i

trotoara na opštinama Voždovac i Rakovi-

ca (šigra 1/2007)

Popravka oštećenih kolovoznih površina

i trotoara na opštinama Novi Beograd,

Zemun i Surčin (šifra 2/2007)

Popravka oštećenih kolovoznih površina i

trotoara na opštinama Zvezdara i Vračar

(šifra 3/2007)

- partija 4: Popravka oštećenih kolovoznih površina i trotoara na opštinama Savski venac i Čukarica (šifra 4/2007)

- partija 5: Popravka oštećenih kolovoznih površina i trotoara na opštinama Palilula i Stari grad (šifra 5/2007)

Javni poziv se raspisuje sa ciljem formiranja liste kvalifikovanih ponuđača na osnovu podnetih prijava za kvalifikaciju, koji će u II fazi restriktivnog postupka iti pozvani da dostave svoje ponude. Pravo učešća u postupku imaju sva pravna i fizička lica koja podnesu dokaze iz člana 46. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik Republike Srbije“ br. 39/02, 43/03, 55/04), kojima dokazuju ispunjenost uslova iz člana 45. Zakona. Priznavanje kvalifikacije u | fazi restriktivnog postupka obaviće se prema definisanim kriterijumima u kvalifikacionoj dokumentaciji, u skladu sa članom 52. Zakona o javnim nabavkama. Uvid i preuzimanje kvalifikacione dokumentacije za | fazu restriktivnog postupka može se izvršiti od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku Republike Srbije“. Preuzimanje kvalifikacione dokumentacije moguće je nakon uplate iznosa od 10.000,00 dinara, nepovratno, na tekući račun naručioca broj: 145-4438-47. Kvalifikaciona dokumentacija se preuzima u Službi za javne nabavke JKP „Beograd-put“, ul. Nušićeva br. 21, Beograd, svakog radnog dana od 08.00 do 15.00 časova, uz dokaz o uplaćenom iznosu. Predstavnik ponuđača koji preuzme kvalifikacionu dokumentaciju obavezan je da podnese ovlašćenje za preuzimanja dokumentacije.

Prijave se dostavljaju u roku od 15 dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku Republike Srbije", u zatvorenim kovertama, poštom ili lično preko pisarnice na adresu: JKP „Beogradput“, ulica Nušićeva br. 21, 11000 Beograd, sa jasno definisanom naznakom prijave. Poslednjeg dana roka prijave se dostavljaju do 10.00 h, bez obzira na način na koji su poslate. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan, za poslednji dan dostavljanja prijava smatraće se prvi sledeći radni dan do 10.00 h. Na poleđini koverte obavezno navesti naziv, adresu i broj telefona ponuđača.

Naručilac ne odgovara za bilo kakvu posledicu ukoliko ponuđač ne navede naziv, adresu i predmet javne nabavke na koverti. Prijave koje nisu zatvorene, koje su nepotpune ili su stigle posle navedenog roka, neće biti razmatrane. Naručilac zadržava pravo da poništi javni poziv (oglas).

Naručilac će u primerenom roku sačiniti listu kandidata, uzimajući u obzir dokaze o kvalifikaciji ponuđača. Ponuđači kojima bude priznata kvalifikacija stiču pravo da u II fazi budu pozvani da dostave ponu- | du za predmetnu nabavku.

Dodatna obaveštenja i informacije zainteresovani mogu dobiti preko telefona 011/2071-640, lice za

kontakt Đurađ Vraneš.

Na osnovu rešenja Trgovinskog suda u Valjevu st. br. 577/04 od 10. V 2005. godine, a u skladu sa članom 109, 110, 111 i 112 Zakona o stečajnom postupku i Nacionalnog standarda br. 5 o načinu i postupku unovčenja imovine, stečajni upravnik stečajnog dužnika

Zemljoradničke zadruge „Lajkovac“ u stečaju ul. Vladike Nikolaja br. 1. Lajkovac

- partija 2.:

- partija 3: OGLAŠAVA

PRODAJU IMOVINE

PUTEM JAVNOG PRIKUPLJANJA PONUDA

Predmet prodaje je imovina stečajnog dužnika i to:

1. Poslovni objekat ZO „Slovac" u Slovcu, površine 243.10 m2 sa zemljištem na kat. parceli br. 248/1 površine 0.06.22 ha KO Slovac, čija je procenjena vrednost 3.259.426.- dinara.

Na kat. parceli br. 248/1 postoji teret prava službenosti prolaza u korist korisnika stanova koji se nalaze na kat. parceli br. 248/3.

2. Zemljište ZO „Slovac“ u Slovcu, na kat. parceli br. 248/2. površine 0.11.15 ha i kat. parceli br. 248/3 površine 0.03.03 ha u KO Slovac, čija je procenjena vrednost 104.932.- dinara.

3. Zadružna ekonomija - Jabučje, Stari Zadružni objekat-štala, površine 85 m2, sa zemljištem na kat. parceli broj 2086/1, površine 4.00.00 ha KO Jabučje, čija je procenjena vrednost 659.750.- dinara.

4. Zadružna ekonomija-Jabučje (celina), Servisna radionica sa magacinom, površine 85 m2, sa zemljištem na kat. parcelama broj 2086/2, površine 0.34.86 ha, zemljište na kat. parceli broj 2086/7, površine 0.08.62 ha i Zadružni objekti - štale (dve), ukupne površine 498 m2 na kat. parceli broj 2086/6, površine 1.70.70 ha u KO Jabučje, čije je procenjena vrednost 412.225.- dinara.

Ponude se dostavljaju u pisanoj formi u zapečaćenoj koverti sa naznakom „PONUDA“ i naznakom da se ponuda odnosi na prodaju imovine Zemljoradničke zadruge „Lajkovac“ u stečaju iz Lajkovca.

Ponude se dostavljaju posebno za imovinu koja je navedena u tački 1, tački 2, tački 3 i tački 4.

Ponude se dostavljaju na adresu stečajnog dužnika: ul. Vladike Nikolaja br. 1. Lajkovac, a u razmatranje će se uzeti isključivo prijave koje pristignu kod stečajnog dužnika najkasnije do 12.00 sati 02. III 2007. godine. i

Pravo učešće u postupku prodaje imovine putem javnog prikupljanja ponuda imaju sva pravna i fizička lica koja uplate, odnosno polože depozit u iznosu od 20'% od procenjene vrednosti imovine, zaključno sa 27. II 2007. godine. U slučaju da ponuđač vrši uplatu de-

· pozita isti se uplaćuje na račun stečajnog dužnika broj 245-3020-92.

Umesto uplate novčanog iznosa depozita na račun stečajnog dužnika, ponuđač može da položi neopozivu prvoklasnu bankarsku garanciju, takođe zaključio sa 27. II 2007. godine.

U slučaju da najpovoljniji izabrani ponuđač depozit obezbeđuje bankarskom garancijom isti mora izmiriti iznos depozita u roku od tri dana od dana izbora kao najpovoljnijeg ponuđača, nakon čega će mu biti vraćena garancija.

Prispele pisane ponude se otvaraju dana 02. III 2007. godine, sa početkom u 12.15 sati u prostorijama stečajnog dužnika u Lajkovcu, ul. Vladike Nikolaja br. 1.

Zapečaćena koverta sa ponudom treba da sadrži:

- Prijavu za učešće na javnom prikupljanju ponuda potpisanu lično ili od strane ovlašćenog lica i dokaz da je u pitanju ovlašćeno lice.

- Potpisanu ponudu, uz navođenje jasno određenog iznosa na koji ponuda glasi.

- Dokaz o uplati depozita ili kopiju garancije.

- Potpisanu izjavu o gubitku prava na povraćaj depozita. |

Otvaranju prispelih pisanih ponuda prisustvuju isključivo sledeća lica: ponuđači, predstavnici odbora poverilaca i stečajni upravnik.

Najpovoljnijim ponuđačem će se smatrati onaj ponuđač koji ponudi najvišu cenu.

Kupoprodajni ugovor se potpisuje u roku od iri dana od dana proglašenja najpovoljnijeg ponuđača. ;

Proglašeni kupac je dužan da uplati ceo iznos kupoprodajne cene u roku od 30 dana, od dana potpisivanja kupoprodajnog ugovora.

Izabrani ponuđač momentom uplate celokupnog iznosa kupoprodajne cene, stiče pravo na uknjižbu nepokretnosti.

Potpisivanjem kupoprodajnog ugovora kupac se obavezuje da isplati poreze i druge troškove vezane za overu ugovora, kao i troškove uknjižbe u zemljišne i druge javne knjige.

Ako proglašeni kupac ne potpiše zapisnik, kupoprodajni ugovor, ili ne uplati kupoprodajnu cenu u propisanim rokovima i na propisan način, gubi pravo na povraćaj depozita.

Stečajni upravnik će bez odlaganja vratiti položeni depozit svakom ponuđaču čija ponuda bude odbijena.

Imovina se kupuje u viđenom stanju i može se razgledati svakog radnog dana od 09.00 do 12.00 sati, najkasnije zaključeno sa 25. |I 2007. godine, uz prethodna najavu kod stečajnog upravnika Ljiljane Adamović, na tel. 064/230-8827. )

Zainteresovana lica prilikom razgledanja imovine mogu izvršiti uvid u prodajnu dokumentaciju, i eventualno preuzeti istu uz obavezu potpisivanja Ugovora o čuvanju poverljivih po-

dataka.

Republike Srbije“ br. 39/02, 43/03, 55/04 JKP „BEOGRAD-put“, IZ BEOGRADA, Nušićeva 21 oglašava

JAVNI POZIV

za podnošenje prijava za kvalifikaciju u | fazi restruktivnog postupka za dodaj nabavke izvođenja radova na zelenom pojasu uz saobraćajnice i na drugim Ro površinama (šifra 9/2007) hi

PREDMET NABAVKE: RADOVI NA ZELENOM POJASU UZ SAOBRAĆAJNICE ı DRUGIM JAVNIM POVRŠINAMA

Javni poziv se raspisuje sa ciljem formiranja liste kvalifikovanih ponuđača na o, podnetih prijava za kvalifikaciju, koji će u II fazi restriktivnog postupka biti pozvani q, stave svoje ponude. Pravo učešća u postupku imaju sva pravna i fizička lica koja pod dokaze iz člana 46. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik Republike Srbije 39/02, 43/03, 55/04), kojima dokazuju ispunjenost uslova iz člana 45. Zakona. Priznay,, kvalifikacije u | fazi restriktivnog postupka obaviće se prema definisanim kriterijumima kvalifikacionoj dokumentaciji, u skladu sa članom 52. Zakona o javnim nabavkama,

|

Uvid i preuzimanje kvalifikacione dokumentacije za | fazu restriktivnog postupka mož. izvršiti od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku Republike Srbije“. uzimanje kvalifikacione dokurmnentacije moguće je nakon uplate iznosa od 20.000,00 ij ra, nepovratno, na tekući račun naručioca broj: 145-4438-47. Kvalifikaciona dokumen. se preuzima u Službi za javne nabavke JKP „Beograd-put“, ul. Nušićeva br. 21, Beog svakog radnog dana od 08.00 do 15.00 časova, uz dokaz o uplaćenom iznosu. Pr nik ponuđača koji preuzme kvalifikacionu dokumentaciju obavezan je da podnese šćenje za preuzimanja dokumentacije.

Prijave se dostavljaju u roku od 15 dana od dana objavljivanja javnog poziva u,„Sl,jk nom glasniku Republike Srbije“, u zatvorenim kovertama, poštom ili lično preko pisai ka na adresu: JKP „Beograd-put“, ulica Nušićeva b r. 21, 11000 Beograd, sa jasno definjg. nom naznakom prijave. Poslednjeg dana roka prijave se dostavljaju do 10.00 h, bez ra na način na koji su poslate. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan, za poslednji dostavljanja prijava smatraće se prvi sledeći radni dan do 10.00 h. Na poleđini koverte vezno navesti naziv, adresu i broj telefona ponuđača. |

Naručilac ne odgovara za bilo kakvu posledicu ukoliko ponuđač ne navede naziv, af. su i predmet javne nabavke na koverti. Prijave koje nisu zatvorene, koje su nepolpung} su stigle posle navedenog roka, neće biti razmatrane. Naručilac zadržava pravo da pore javni poziv (oglas). |

Naručilac će u primerenom roku sačiniti listu kandidata, uzimajući u obzir dokazeokg lifikaciji ponuđača. Ponuđači kojima bude priznata kvalifikacija stiču pravo da u II fazi, pozvani da dostave ponudu za predmetnu nabavku. |

Dodatna obaveštenja i informacije zainteresovani mogu dobiti preko telefona 011 640, lice za kontakt Đurađ Vraneš. |

Na osnovu čI. 72. Zakona o javnim nabavkama (SI. glasnik RS br. 39/02,43/03 i 5, Dom za decu i omladinu ometenu u razvoju Kulina raspisuje

JAVNI POZIV ik

broj: 78/4 za prikupljanje pismenih ponuda u otvorenom postupku za pij: MMN| da za nabavku energenata za potrebe Doma u 2007. godini. JF

Javni poziv se raspisuje u cilju nabavke energenata za potrebe Doma u 2007. gih po sledećim partijama: j Lož ulje Nafta D2 Butan gas Motorni benzin Ugalj mrki Ogrevno drvo

u svemu prema konkursnoj dokumentaciji naručioca.

Očekivana vrednost nabavke: 13.500.000.00 din. bez poreza.

Pravo učešća u postupku javne nabavke imaju sva domaća i strana pravna i fizička” koja ispunjavaju uslove iz čl. 45. Zakona o javnim nabavkama o čemu dostavljaju dk iz čl. 46. Zakona o javnim nabavkama. Ponuđač uz ponudu dostavlja i druga tražena 0% menta i originalne obrasce sadržane u konkursnoj dokumentaciji. Svi dokazi i traženš! kumenta moraju biti na originali ili overene kopije.

Ponuđač je u obavezi da dostavi referentnu listu.

Ponude sa varijantama'·nisu dopuštene.

Ponuđena dobra, moraju biti usklađena sa zakonima i standardima važećim na tell, Republike Srbije.

Predmet javne nabavke je oblikovan po partijama. -

Ponuđač može dati ponudu za sve partije, za neke partije ili samo za jednu partiju,

Razmatraće se samo potpune ponude. Potpuna ponuda je ona ponuda koja sadi} nudu za sve tačke iz neke partije. Nepotpune ponude neće biti razmatrane.

Sa najpovoljnijim ponuđačima će biti zaključeni ugovori o sukcesivnoj nabavci p0 5 kama. Dinamiku isporuke će određivati naručilac. Mesto isporuke - magacin naručioca. ručilac može tokom godine naručiti od izabranog ponuđača i manju količinu dobara du vorenih. Ponuđena dobra moraju biti najboljeg kvaliteta.

Ugovorena cena može da se menja u skladu sa porastom cena na malo.

Ponuđač može, pored cene u dinarima, cenu navesti i u EUR-ima prema srednje viznom kursu NB Srbije na dan davanja ponucle. ı

Kriterijum za izbor najpovoljnije ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda, koja 0D! ta najpovoljnije: ponuđenu cenu u dinarima - bez poreza (60 bodova), uslove plaćanjai deljama (20 bodova), rok izvršenja obaveze u radnim danima (20 bodova), n

Ugovorena cena može da se menja u skladu sa porastom cena na malo. Naručidć. država pravo da prekine postupak javne nabavke u bilo kom trenutku do zaključeni vora o nabavci. | .DIVIM

Konkursna dokumentacija se može razgledati svakog radnog dana od 09 do 13 u prostorijama Doma.

Dokumentacija neophodna za davanje ponude može se podići svakog radnog 0 Domu od 08 do 14 časova u roku od 20 dana od dana objavljivanja u „Službeno! 7. ku Republike Srbije“ uz podnošenje dokaza o uplati nepovratnog iznosa u visini 0d : ij na žiro račun br. 840-598667-82 kod Upravo za javna plaćanja (troškovi umn0Ž ja). odi ; ij

Ponudu sa naznakom „Ponuda za energente - ne otvaraj" u zatvorenom obliku a u roku od 30 dana od dana objavljivanja u „ Službenom glasniku Republike Srbije 8 30. dan neradan onda do prvog sledećeg radnog dana. Blagovremene SU prijave Ko nu u navedenom roku do 11 časova, na adresu „Dom za decu i omladinu omote voju Kulina“, 18214 Kulina. Na poleđini koverte potrebno je navesti pun naziv | 27 a nuđača. Javno otvaranje ponuda izvršiće se istog dana u 11.30 časova u prostorija ma. "|

Ponuda mora da važi najmanje 60 dana od dana otvaranja Ponude.

Odluka o dodeli ugovora biće doneta u roku ne dužem od 30 dana nakon 0 nuda.

Ukoliko izabrani Ponuđač ne potpiše ugovor u roku od 7 dana od isticanja Ce j ili ne ispuni svoje preuzete obaveze, Naručilac može ugovor da dodeli sledeće P Ponuđaču.

Nepotpune i neblagovremene ponude neće biti razmatrane.

i ad telefon: 018/883-812. Faks: 018/883-822. Kontakt osoba: Dipl. Pp iletić.

OG 1 (60 OE

vaat

ravnik n |

| i