Bitef

ta, toliko i zbog izražajnog prožimanja sa muzikom, utsushi je cenjen kao sintetička umetnost koja prevazilazi žanrove. Moderan repertoar Yuki pozorišta sastoji se od predstava koje su ostvarene u saradnji sa dramskim piscima, kao što su Fukuda Yoshiyuki i Sato Makoto, kao i od prevedenih drama sa Zapada. U predstavama modernog repertoara, glumci i marionete igraju jedni pored drugih i lutkar može da glumi na istoj sceni. Klasične marionetske metode i utsushi uključeni su u te predstave, stvarajuči scenski prostor jedinstven za Yuki-za. U svetu ne postoji pandan za ovaj tip pozorišnih grupa, pa se Yuki-za, u pozorišnom. smislu, može smatrati izuzetnom grupom.

Yuki Magosaburo Jedanaesti 1934. Roden u Tokiju kao najstariji sin Magosaburoa Desetog (sadašnjeg Yuki Sessaia). Kao i njegov otac, i on je od detinjstva vaspitavan u strogom režimu klasičnog lutkarskog pozorišta. 1939. U 5. godini napušta udruženje Nihonbashi. Od tog vremena pojavljuje se na sceni zajedno sa očem. 1947, U 13. godini nasledio je umetničko ime Yuki Isshi Drugi. Od tada, kao očev partner, postaje neophodan mladi izvođač i pojavljuje se ü mnogim predstavama. 1952, Imenovan za pomočnika upravnika Lutkarskog pozorišta Yuki. Dobija nagradu na Festivalu umetnosti za svoje izvođenje u predstavi Život svetog Krištofova. Pored klasičnih radova, nastoji da stvara i eksperimentalni program. 1960. Daje predstavu Mokuryu Urushi (Lakirani drveni zmaj) (u režiji Takechi Tetsuji, koju je napisao Kinoshita Junji), prvu od predstava koju realizuje u Eksperimentalnoj dramskoj grupi Yuki Isshi u Saboh Hollu. 1961. U saradnji sa pesnikom Kusano Shimpeiem zamišlja i ostvaruje televizijsku seriju kratkih lutkarskih poetskih drama, 1968. Planira i režira poetsku dramn Gokuraku Kingyo u Nacionalnem pozorištu, ostvarujuči ulogu heroine Osaki. Na zahtev publike, predstava je izvođena godinu dana u pozorištu Haiyu-za. Organizuje i finansira Mumei-kai u svo-