Bitef

PRIČA O ČAJU

Diiana Milosevic

Varijadja na temu Tri sestre A. P. Cehov J Rezija i dramaturgija: Dijana Milosevic Igraju: Jugoslav Hadzic, Aleksandra Jelic, Sanja KrsmanovicTasic, Maja Mitic Muzika (komponovali i izvode): Aleksandra Damnjanovic, Nebojsa Ignjatovic, Jugoslav Hadzic, Scenografia: Nesa Paripovic Kostim: Milena Ristic Svetlo: Radomir Stamenkovic Izrada objekata: Nikola Tasic- ARBOS Organizacija: Elizabeta Kurela and Suzana Tasic Anovic Organizator DAH Teatra Centra za pozorisna istrazivanja : Kristina Mladenovic Fotografie: Jovan Cekic Dizajn programa: Koan Studios Prevod: Sanja KrsmanovicTasic Tekstovi korisceni u predstavi: Ruth Magraff, A.P. Cehov Tri sestre , Kakuzo Okakura Knjiga o cajú, tri haiku pesme Bashoa, Dave Duggan AH 6905, dokumentarni materijal - Fond za humanitarno pravo i Zene u crnom, fragmenti iz dnevnih novina, informacije sa internata, DAH Teatar Nova predstava DAH Teatra uzima kao poiaziste kiasicnu dramu A. P. Cehova Tri sestre. Ova drama sluzi kao referentna tacka, okvir koji drzi objedinjeno razlicite price i teme. Centralna tema predstave - voz koji ce najzad odvesti sestre do mesta iz snova - Moskve, ili situacija propustenih prilika i prokockanih sansi, inspirisao je i provoci rao vise vaznih tema kojima se bave Tri sestre DAH Teatra. Vozovi i propostene prilike vodili su do nestalih Ijudi, nestalih jezika i nestalih istina. Ova predstava istrazuje znacenje secanja u odnosu na istinu-posebno surovu istinu. Pitanje na koje se predstava fokusira nije o skrivenim istinama vec о tome kako tretiramo surove istine. Sta se desava, kada se na primer, istina о otmici Ijudi iz voza za vreme ratova na prostoru nase zemlje obelodani i prepozna cak i na nivou drzave, ali do dañas zrtve nisu zvanicno ozaljene, i njihove porodice nisu cule ni ree utehe? Koje su implikadje mase informacija koje dobijamo dañas preko medija, informacija koje se ne tretiraju humano? Koja je uloga secanja? Koji su oblici amnezije naseg vremena i kako kreirati ritual anamnesisa? „Zaboravljanje koje anamnesis tezi da ponisti je zaboravljanje koje se desava kad god se nasilje smatra opravdanim." DAH Teatar se zahvaljuje: Fondu za humanitarno pravo i Zenama u crnom, Rachael Lindsay, poslasticarnici„Mali princ" DAH Teatar se posebno zahvaljuje Ruth Magraff i Nikosu Briscou. Realizaciju predstave omogucili: Gradski sekretarijat za kuturu Grada Beograda Ministarstvo za Kulturu Republike Srbije Pro Helvetia Knjizara i cajdzinica„Apropo"