Bogoslovlje
стос није професионални социолог, већ учитељ вере и морала, с намером, да личност препороди. Йз његове науке не може се ни један облик социјалне и државне организације испрести ; али, он je дао такве принципе, на основу којих he човечанство, према потреби и сходно својим сцецијалним задацима и висини културе, стварати и мењати облике спољнег живота“ (77). На овај начин ми смо завршили преглед ове ваљане студне пустивши писца да најважнија места сам сврјим речима искаже. Као што смо видели, ова релативно мала књига, која снакако није могла исцрпсти круп ну тему, која joj je предмет,, достојна je пажње и похвале.
Др. БОРИСЛАВ ЛОРЕНЦ.
НАЈНОВИЈА БОГОСЛОВСКА ЛИТЕРАТУРА.
Н. Windisch, Johannes und die Synoptiker. Leipzig, 1926. G. Rosadi, Der Process Jesus. Wien, 1926. Fr. Traub, Glaube und Geschichte. Eine Untersuchung über das Verhältnis von christlichem Glauben und historischer Leben —Jesu—Forschung, Gotha 1926.. Fr. Heiler, katholischer uud evangelischer Gottesdienst. 2. Aufl. Münshen, 1925 A. Ehrhard, Urchristentum und Katholizicmns. 3 Vorträge. Luzern, 1926. O. Kunze, Der politische Protestantismus in Deutschland. München, 1926. R. Otto, West-östliche' Mystik. Gotha, 1926. Religionswissenschaft der Gegenwart in Selbstdarsteilungen. Herausge* geben von E. Stange. Bd. 11. Leipzig, 1926. Neeadham (Joseph): Science Religion and Reality, London. Sheldon. Read, (F. W.) Egyptian Religion and Ethics. London, Watts. Bett, (Henry) Johanne Scotus Erigena. A study in Mediaeval Philo* sopy, pp. 212. C. U. P. Carter, (C Sydney) The English Church and the Reformatium, second ed pp. 285 Longmans. Brittish Preachers, Second Sériés. Ed. by Sir James Marchant, pp. 348. Putnams. Barry, (F. R.) A Philosophy from Prison. A study of the epistle to the Ephesians. pp. 155. S. C. M. Frazer, (Sir James George), The Worship of Nature, vol. I. pp. 698. London, Macmilian. Lloyd, (Roger B.) The Approach of the Reformation, pp. 227. Parsons.. Smith, (Harold), Ante-Nicene Exegesis of the Gospels, vol 11. pp. 354. S.P.C K. London.
УРЕДНИК Др. ДИММТРИЈЕ СТЕФАИОВИЋ
ВЛАСННК У ПМЕ БОГОСЛОВСКОГ ФАКУЛТЕТА Прота СТЕБАН М. ДИМИТРИЈЕВИЋ
300
„ Богословље“