Brastvo
332
у науци о васпитању, Земљопису и Историји српској. А место Францускога језика много је већа потреба била за Турски, те је овај и уведен. Исто тако уведена је и наука о васпитању (Педагогија) у приправној.
Уз преглед наставнога плана прегледани су и утврђени су и наставни програми из појединих предмета. Ово је било потребно с тога, да наставници у појединим разредима тачно знају шта је за који разред из ког предмета одређено, како би знали, одакле да почну, где да стану и шта имају да пређу и траже од ученика.
Пошто ови програми нигде до данас нису штампани на јавности, то их ми доносимо овде.
ИУВАО МА ВА И
СВЕТОСАВСКЕ ВЕЧЕРЊЕ ШКОЛЕ У БЕОГРАДУ
1 РАЗРЕД
|. Српсни језик. — Читање и писање. Читање течно, с разумевањем, и колико је могућно, с правилнијим нагласком. Чита се из Буввара, Читанчице за | разр и, по могућству, из других згоднијих књига. Писање правилно и лепо. Пише се само на таблицама.
Ово је најважнији предмет у овом пази За то ваља читати и писати што више.
Крајњи циљ: да деца умеју читати; брзо без грешака, с разумевањем и размишљањем о ономе што читају, и да то могу казати и својим рочима; да умеју да напишу сваку реч, да пишу и помање реченице, и да преписују без погрешака.
2. Рачун. — Бројање на рачунаљци и стварима до 100. Усмено без ствари с голим бројевима. Усмено
У)
|
ља
+
Ка бај пиив Рева. __Гошк.. ____ ~. ___--_