Brastvo
336
рална, естетична и религијозна). Телесно, умно, уметничко, морално, естетично и религијозно васпитање. Веза и зависност између њих. Свестрано или хармонијско образовање. — Све, више на историјској основици и практично, у примерима и с обзиром на наше прилике домаће, школске и друштвеве.
8. Цртање. — Геометријско и слободном руком продужује се даље. 9. Певање. — Цркв. и нар. продужује се даље.
10. Араснопис.
КЕЗРАЗРЕД
[. Српски језин. — Обнављање и проширење Граматике. Нешто најглавније из Синтаксе. Преглед књижевности, с читањем важнијих литерарних производа и декламовање.
2. Рачун. — Друштвени рачуни, интересни и мешање или смеса.
3. Земљопис. — О земљи као Физичвком телу и појави на њој: у атмосфери, на површини и у њој.
4. Српска историја. — Од косовске битке до данашњице, опширније.
5. Науна хришћансна. — О хришћанским дужностима и обредима. (Катихизис).
6. Словенски језик. — Читање псалтира и црквених књига, с тумачењем.
7. Науна о васпитању. — Рад у школи. Дидак-
тика и Методика. Шта се тражи: од наставе, наставника, ученика и школе у опште. Како се предају поједини предмети у основној школи.
8. Основи прантичне геометрије. — С премеравањем и израчунавањем неприступних дужина.
9. Цртање. — Слободном руком, даље.
10. Певање. — Цроквено и народно продужује се даље.
[1. Краснопис.