Državopis Srbije sv. 20

OXIII

Personnel enseignant des écoles primaires par le progrès atteint avec son enseignement

& :

p o a т — о u r с е n t = ________ _- ___ __ _ ue LO. o_O Е учитеља — d' instituteurs учитељица — d'nstitutrices HacraBHuka — du personnel enseignant | | _ T TT . су | те nm NO O а а = | i 5 © ! i id . ВЕЉА | SD i | | ou | х | = Мо |јм = 5 La | Salsa) . „ 551 5168 gs | 353 SE. Se љ„ 521 5 "22 |<9|и ма #5188 5 ј2га!<о ма илј=2|:5 8 =: |ша|<9|и ix и: = |. Г © = = =o.s> 2 5 e © T © : AE ој: је а © = O = o = = по ::2 o. e = == | BR VE 25 | 1. с Dm is ©", SS SS SSS DI EE je о =. |0-:25!==<2 |: 5|Е| 25291528/ФЕ 55 25 а5|955| > 3229 /961/<==2/<=8|8==| > 55 29|ФЕ|5= =» <51 5 S [SSIRE Si SE BE = 85 |25 |Е5 за зајжијве“-| 55 2825 5551: | Е 5 55 ~ | | AE || | | | | 37:50, 50:00 6-25| 0:25 — — | 100:00] 16:67) 50:00) 16:67: 8:38 — | 8:33 |100:00] 25:57 50:00 10:72] 7:11) 3:57 10900] 1! | | | | | | | 264] 28:21. 23'08| 19:82. 2:56 7-69] 100-00! 9:09) 45'46! 36:36! — | 9-09! — 1100-00! 22-00 32:00 | 26:00 10:00] 4-00! 6-00[100-00| 2 i : ! i ' i | | 3237 | 53:13 12'50| — — | — | 10000] 6:15 | 30:77. 23:08 — | — | — |100-00] 37:73. 6°67! 15-55 — | — | — |100-00 3. | | | | | | | 41007| 16:07 25-00|16:66| — ı — |100-00|20·00|40-00 40-00) — | — | — 1100-00! 51:82: 27:27 31:82| 909) — | — |10000| + „2759 48:27 24:14] — — | — | 10000] 3077, 46:15 23:08 — | — | — |100-00 28-57| 47:62) 23-81 — | — | — |100-00! 5! | 40-00! 40-00 10-00! 10-00! — | — |100-00] — |75:00 25:00] — | — | — |100-00|28-57,50'00|1&29| 7 1 — | — |i0000| 6 Ц || | | 39:58] 27:08 25:00! &17| — #&'17|100:00|12'50|43-76|37-50| 625| _ | — |100-00 32:81, 31-25 28-13 #69) — | 412)]100-00ј 7 30-11| 30:50 27791 5:55) — — [100-00] 60-87) 17-39) 24-74) — | _ | — 1100-00] 45-76: 25-43) 25-29) 359) — | — |100-00] 8 38-46) 50-00 11-54 — | — — [10000! 12:50) 62:50) 25-00!) — | — | — |100-00ј 32:35. 52:94 147. — | — | — |10000| 9 ! | | | i : „4737 36:34. 2:63 13:16] — — |100:00] 53:55 | 32:61 11:54 — | __ — _|100-00/50.00 55-94] 6-25) 7:31. — , — |100:00/10 33:38 16-67 50-00 — _ _ |100-00 2300 62-50 1250 — | —_ | — |100·00 30:77. 30:77 | 38:46: — | — : — 00:00] 1! 36-84 52:63] [0:53] — | — | — |100-00 93-33) 50-00 16:67 — | — | — 1100-00! 36-00 52-00! 12-00) — | — | — |100-00/12 ' | | | 26°16| 30°77| 26-15] 10-77] 6-15 — | 100-00 19:33. 40:44 20:07{15556) — · —7 1100-00! 20:51 36736! 26-36 1273 90% — |100:00]1 3 31:58 47:37) 15:79] 526] — : _ |100-00 30:34 37.3 — |3833, — ı — |100-00ј 31:32 45-45| 13-64; #08 — | — 100-00|14 | i | | | | | | 18:75 28-13) 25-00! 312] — 25-00! 100 8:34. 25:00 33-33] 8-33) | 25:00 |100·00| 14-29 20'78|28-571 5'30| — |25·:00J100-00|15 i | 8:33,50'00|16%-67|25-00 — : — |100-00! 25-00 25-00 50-00! — | _ | — |100-00| 12-50 43-75|25-00,18-75 "20:00 +0-00! 25-00 10-00, - 5-00| 100-00] 1053! 63:16 15:79 5:20) — : 26 |100-00| 5-39' 51'75|20-51| 769 „1613 48:39 29:03 3:29! 3:23: — 100-00j — |11:11|77:78 1111 | — |100-00] 12:50 40:00) 40:00! 5:00 ; | ~ i ј | | i 25-00 2917 3333) 417) 4:17 4-16] 100-00 22°22) 22-22) 4445) — | _ | 1111 |100:00] „,-24 27'27| 36:37 | 3-03 26:93) 5769 15-38| — | — | — | 10000] 16:67] 33:33 — 50-00 — | — |100-00] 25-00 53:12 12:50! 9-58 | i | 19:51) 39:03) 41:46 — | — — 10000] — 61:54 3846! — | — | — |100:00| 1 2:51: 42:45) 40:74] _ — | i | | i | | | | | 1 30-00! 50-00! 15-00 5:00) _ — |100-00! 2333) 40°00 23:33 10:00; 3:34 — 1100-00! 26:00 44-00] 20-00! 8-00 i | | | | | | nes | 29-85) 38:34 22:51. 5:71. 1:14 2-451 100-001 23-08 40:38 26-60! 6-41: 0-64 2-89 1100-00! 27-57 39-03) 23-89, 5-95

Кад одличне и врло добре наставнике уједно спојимо, јер они школи својим радом највише п користе, ми видимо, да је таквих наставника, било највише у подринском округу, а најмање у смедеревском. На сто одличних и врло добрих наставника, који су били у округу подринском, долазило их је само 47 у смедеревском округу.

Од главнога процента одличних и врло Добрих наставника, налазимо већи у једанаест

АРЖАВОЦИС СРБИЈЕ ХХ

округа и у Београду, а у осталим окрузима таких је наставника било мање.

Добрих наставника било је највише у шабачком округу, а најмање у нишком. ОД оваких наставника школа нема никакве користи, ако је њихов „добар“ успех постигнут само због недовољне спремности. Ако су на против таки наставници били довољно спремни за школски рад, онда је постигнути „добар“ успех само од штете за школу, јер је то до-

H