JUS standardizacija

256

1.72

1.8 1.81

1.82

1.9

Za prikolice motocikla

Najmamje otstojanje potpuno opterećenog VOzila od ravnog tla, mereno pri standardnom statičkom poluprečniku guma. Visina iznad tla između zadnjeg točka motocikla i točka prikolice

može opadati ka točkovima s obzirom na delove

kočnica itd., ali istureni delovi ne smeju prela-

. ziti u osenčemi kružni otsečak. Visina otsečka.

ravna je najmanjoj visini iznad tla. Kružni luk prolazi 'rtoz središta površina naleganja guma.

les

PROHODNOST J :

Za automobile

Najmanje otstojanje, najniže tačke potpuno 'opterećenog vozila: od omoftača zamišljenog kružnog cilindra poluprečnika 8 m koji dodiruje točkove i čija osa je upravna na osu vozila. Prohodnost se određuje za standardni statički polu-

· prečnik gume.

Za motocikle i bočne prikolice

Najmanje otstojanje najniže tačke potpuno opterećenog vozila od omotača zamišljenog kružnog cilindra poluprečnika 5 m koji dodiruje točkove i čija je osa upravna na osu vozila. Prohodnost se određuje za standardni statički poluprečnik

Prohodnost

DUŽINA VOZILA (mm), Ukupna dužina vozila uključujući odbojnike i dr,

La

?

STANDARDIZACIJA

Za prikolice navodi se ukupna dužina: uključujući tegljenik, a u zagradi se daje dužina bezZ tegljenika, npr. 5500 (3700).

ISTURENOST TEGLJENIKA PRIKOLICE (mm) Otstojanja od središta ušice tegljenika do središta prednje osovine prikolice.

|

srediste užice

Verikala. hroz

i |

ISTURENOST. VUČNE SPOJKE ZA PRIKO-

LICU (mm) Otstojanje od središta zadmje osovine motornog

vozila do ose svornjaka (lopte) vučne spojke za prikolicu.

ŠIRINA VOZILA (mm)

Širima merens prema najisturenijim delovima vozila (uključivo glavčine točkova, kvake vrata, blatobrani itd.).