Nemački budžet

121

чисто Бременском погледу, колико у томе смислу, да се за давање разрешнице траже и примедбе Рачунског Суда и да оне не могу бити сакривене од Законодавног Тела. Према овоме § 18. не би могао да спречи подвојено подношење Завршног Рачуна и примедаба Рачунског Суда. Под предпоставком, да се Рајхстаг и Савезно Behe сложе са овим мишљењем, које дели и влада и Рачунски Суд, а свакако то he и бити случа], онда се у Немачкој у будуће неће засебно подносите Завршни Рачун, већ he се сматрати да je Рачун поднесен са подношењем Прегледа Прихода и Расхода под условом накнадног подношења потврде и примедаба Рачунског Суда. Као што je поменуто, ова реформа изведена je 1910. године. Рајхстагу je поднет 24. новембра 1910. године. Преглед Прихода и Расхода за 1909. годину под називом: „Завршни Рачун са буџетским прекоречењима и ванбуџетским издацима“ (Allgemeine Rechunng nebst Nachweisung der Etatsüberschreitungen und der ausseretatsmässigen Ausgaben).

г) Давање разрешнице Канцелару. Завршни Рачун, као и преглед Прихода и Расхода подноси се у почетку рада Савезног Beha и Рајхстага, обично једновремено са предлогом буџета. У Савезном Behy Рачун (Преглед) се упућује Рачунском Одсеку (Rechnungsausschuss) а у Pajxстагу Рачунској Комисији (Rechnungskommission). Извештаји се подносе писмено.