Opis granične linije između Kraljevine Jugoslavije i Kraljevine Italije

= 130 =

Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији и води приближно дуж ивице букове шуме, налазеће се западно (Италија).

Земљиште је према долини обрасло травом и спушта се стрмо према њезином дну, налазећем се између коте 1211 и рачве на коти 1096.

Земљиште према вису обрасло је ретком јеловом шумом.

Споредни стуб бр. 29ХХ. — Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији и благо се спушта по земљишту обраслом травом, те води приближно дуж ивице шуме, налазеће се северо-западно (Италија).

Земљиште према долини спушта се стрмо, стеновито је и обрасло травом, те ретким буковим грмљем.

Земљиште према вису успиње се стрмо и шумовито је.

Споредни стуб бр. 29/ХХ1. — Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији и благо се спушта по земљишту обраслом травом, које чини две јаруге, које пресецају границу.

Земљиште према долини обрасло је травом и ретким дрвећем, те грмљем и у близини стуба нешто је стеновито.

Земљиште према вису је стрмо и, у првој половини удаљености између оба стуба, шумовито до у близини линије са изразитим, стеновитим плочама; у другој половини, у близини линије, обрасло травом, даље горе шумовито.

Споредни стуб бр. 29)ХХ1. — Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији по скоро равном земљишту обраслом травом и ретким, ниским дрвећем. Земљиште је благог и сталног нагиба.

Споредни стуб бр. 29ХХШ. — Граница од овога стуба до следећег иде у павој линији и благо се спушта по земљишту обраслом травом и ретким, ниским дрвећем.

Споредни стуб бр. 29ЈХХТУ. — Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији и благо се спушта по земљишту, обраслом травом и ретким, ниским дрвећем, и по терасама обраслим травом, грмљем и дрвећем.

Споредни стуб бр. 29/ХХУ. — Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији по земљишту обраслом травом. Спушта се стрмо до дна мале јаруге, затим се кратко успиње и коначно води скоро равно.

Земљиште према долини чини широку јаругу.

Земљиште, у близини граничне линије, је обрасло травом, а према вису грмљем.

Споредни стуб бр. 29/ХХУТ. — Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији и благо се спушта по земљишту обраслом травом и, изнад гранинче линије, грмљем и ретким дрвећем. |

Споредни стуб бр. 29ХХУП. — Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији и води по скоро равном и нешто стеновитом земљишту, обраслом травом. Пред следећим стубом прелази живу ограду.

Споредни стуб бр. 29ХХУШ. — Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији и благо се спушта по земљишту обраслом травом, те води близу и скоро упоредо са густом живом оградом буковог грмља, која остаје на територији СХС. |

Са северо-истока ограде (СХС) налазе се стрме ливаде; са југо-запада у почетку густа ливада са грмљем, затим букова шума.

Споредни стуб бр. 29/ХХ1Х. — Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији и благо се успиње по земљишту обраслом травом, те води близу и скоро упоредо са густом живом оградом буковог грмља, која остаје на територији СХС.

Са северо-истока ограде (СХС) налазе се стрме ливаде; са југо-запада у почетку уска ливада са грмљем, затим букова шума.

Споредни стуб бр. 29ХХХ. — Налази се на малом седлу између коте 1294 и врхчића између кота 1294 и 1185 (аустријска секција 1:25.000), а на јужној ивици коњске стазе, која води од рачве код коте 1107 до једне мале куће јужно од коте 1185.

Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији, врло благо се спушта и пресеца стазу, која је у овом делу у заједничкој употреби обеју држава.

Јужно од граничне линије (СХС) налази се врло стрма ливада са грмљем; северно (Италија) кратка падина обрасла травом и грмљем до врха гребенчића, који се спушта од коте 1294,