Opis granične linije između Kraljevine Jugoslavije i Kraljevine Italije

— 1905 —

Споредни стуб бр. 4Х1У. — Граница од овога стуба до следећег не иде у правој линији, већ, како је означено на плану 1:5000, средином колског пута, који води од долине потока Чрна до последњих кућа села Равне и у овом је делу у заједничкој употреби обеју држава.

Споредни стуб бр. 40ХУ. — Граница од овога стуба до следећег не иде у правој линији, већ, како је означено на плану 1:5000, средином колског пута, који води од долине потока Чрна до последњих кућа села Равне и у овом је делу у заједничкој употреби обеју држава.

Споредни стуб бр. 41ХУТ. — Граница од овога стуба до следећег не иде у правој линији, већ, како је означено на плану 1:5000, средином колског пута, који води од долине потока Чрна до последњих кућа села Равне и у овом је делу у заједничкој употреби обеју држава.

Споредни стуб бр. 4!ХУП. — Граница од овога стуба до следећег не иде у правој линији, већ, како је означено на плану 1:5000, средином колског пута, који води од долине потока Чрна до последњих кућа села Равне и у овом је делу у заједничкој употреби обеју држава.

Споредни стуб бр. 41ХУШ. — Граница од овога стуба до следећег не иде у правој линији, већ, како је означено на плану 1:5000, средином колског пута, који води од долине потока Чрна до последњих кућа села Равне и у овом је делу у заједничкој употреби обеју држава.

Споредни стуб бр. 41/Х1Х. — Налази се на левој обали потока Чрна, а нешто западније од прелаза за кола, означеног на карти котом ОШ

Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији, пресеца поток и колски пут, који води десном обалом.

Споредни стуб бр. 41/ХХ. — Налази се на источној ивици колског пута, који води десном обалом потока Чрна.

Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији и успиње се стрмо средином просеке шуме, која је у почетку ретка, а у правцу следећег стуба постаје гушћа.

Споредни стуб бр. 41/ХХ1. — Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији и успиње се врло стрмо средином просеке шуме.

Споредни стуб бр. 4/ХХП. — Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији и успиње се врло стрмо средином просеке шуме.

Споредни стуб бр. 41ХХШ. — Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији и успиње се врло стрмо средином просеке шуме.

Споредни стуб бр. 40ХХ1У. — Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији, спушта се, а затим успиње благо средином просеке шуме.

Споредни стуб бр. 40/ХХУ. — Налази се на малом седлу, а на северозападној ивици широке вртаче.

Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији и успиње се благо по земљишту обраслом травом и ретким јелама.

Споредни стуб бр. 41/ХХУТ. — Налази се на врху широког, скоро равног врхчића, обраслог травом и ретким јелама.

Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији и спушта се врло благо по земљишту обраслом травом.

Споредни стуб бр. 40ХХУП. — Налази се на северној ивици пољског пута.

Граница од овога стуба до следећег не иде у правој линији, већ, како је означено на плану 1:5000, средином пољског пута, који води по скоро равном земљишту према Скобу.

Споредни стуб бр. 4ИХХУШ. — Налази се на јужној ивици пољског пута. Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији и успиње се по све стрмијој падини, средином просеке шуме.

Споредни стуб бр. 41|ХХ1Х. — Налази се на стеновитом врхчићу покривеном буковом и јеловом шумом.

Граница од овога стуба до следећег не иде у правој линији, већ се спушта, како је означено на плану 1:5000, стеновитим гребеном, а средином просеке шуме.

Споредни стуб бр. 41ХХХ. — Граница од овога стуба до следећег не иде у правој линији, већ се успиње благо, како је означено на плану 1:5000, стеновитим гребеном, а средином просеке шуме.