Opštinske novine

Страна 34 ■ ■ ■ ■ ■■ ■— ■ ■' ■ 1 )) успела је да све оно што се у другим земљама и за поједине гране педагошке науке показало као корисно и напредно, да је то не само у теорији прихватила но и у пракси реализовала; 2) и оно, што је бечка школа узела од других народа, она то није копирала, него је и томе дала [.олорит нечега свога специфичнога, или је, у најмању руку, створила компромис између онога што је донето и онога што је њено специфично; 3) нико на свету није, у тако релативно кратком времену, и под тако тешким условима,

= ОПШТИНСКЕ НОВИНЕ учинио огромне замахе у социјалном погледу као бечка опшшина, као што нико није толико учинио за економси, правно и физички слабе као опет: бечка ошитина! В) Просвошни прЈблем је цео комалекс питања, нарочито, питања која су тако снажно и дубоко повезана са животом једне општине и спровођењем њене комуналне политике. И ако ми све то из разних разлога не можемо да акцептујемо, али је за то и могуће и нужно, да усвојимо оно, што можемо усвојити.