Prosvetni glasnik
НАУКА И НАСТАБА
739
изложитп. У њему су обележене црњим и крупнијим диФрама оне кодичине код којих се треба дуже задржати и темељитије их обрадити због н.ино важности као основица за даље рачунаље.
I разред
1
II 2
с5
10
и
1 - 10
с5
3
,1-3
II
1 - II
4 5
1 1 сл
0 4 Си ј-гј
12 13
» V
1 — 12 14, и 1
- 14
сЗ 2 к
6
»1-6
о ^ 1-И
15
71
16 „ 1
— 16
ф & «" §
7
,1-7
^ СЗ 5 ^
17
—
19 , 1
- 19
8
,1-8
О
20
II 1
- 20
О
9
„1-9
г>-» •
(1—20 поновити све 21 и I - 21 22 — 25 и 1 — 25 26 — 30 , 1 - 30 31 — 35 , 1 — 35
II разред из I р.)
Ф &
36 - 40
и 1
— 40
41 — 50
, 1
— 50
51 - 70
„ 1
- 70
71 — 99
, 1
- 99
100 и
1
- 100
® & * и сЗ « СР О
У III и IV р. Основне школе могда би се, према горњем обрасцу, удесити оваква поступност:
(1-100 поновити све 10!-105 0 . •,* 106 - 110 § = ^ § 111 - 120 ° а ~ 121 — 150
III разред из II р.)
м I ■=с О '
151 - 200 201 - 300 301 - 500 501 - 999 100
сЗ К о о о ^ Рч оЗ к • н н с • ф « о о 1»
= 0) ° о
IV разред (1-1000 поновити краће) 1.001 — 1.500 1.501 — 2.000 2.001 - 10.000 ^ о § 8 § 10.001 — 100.000 100.001 — 1,000.000 1 ^ ° Ј |* 1,000.001 и даље. ^ ° §Д