Prosvetni glasnik

( }

службеии део

531

в. Одлазак ученика кући. г. Ред у школи и кад су ученици на уД.иди. д. Чистоћа школске зграде и свих њеник, одељења. ђ. Здравље и чистоћа ученика. е. Мере примењиване за физички развитак у^еника. ж. Мере примењиване за одржање реда у шкоЈШ.

а. Одсуствовање наставника. Колико су дана укупно одеус ^овали сви у школ. окру['у и из којих узрока. \ б. Међусобни односи учитеља. в. Средства за усавргаавање учитеља: школске књижнице, месна

среска и окружна већа (шта се на њима претресало). г. Културни рад учитеља и учитељица ван школ.е. VII. О месном и окружном школ. одбору а. Рад школских одбора месних. б. Рад окружног школског одбора. VIII. Школека имања и школски фондови а. Које школе имају своје имање, и је ли које умножено у току школске године. Колика је и вредност њихова. б. Које школе имају своје Фондове, каква им је сврха, кодики је капитал и где се налази. IX. Наредбе министра просвете у току школеке године Како су извршене наредбе министра просвете. Ако негде нису потпуно извршене, које су то наредбе, зашто нису и ко је крив за то.

Овај преглед да буде као у књизи: „Наше народно просвећивање," К0 ЈУ Ј е министарство послало на поклон свима школским надзорницима и народним школама. XI. Предлози школ. надзорника који оу основани на искуству учитеља и надзорника Овде додазе предлози о наставном плану, о наставном програму, о наставним средствима, о уџбеницима, и о интернатима, итд. У овом одељку изнеће школски надзорници и остала своја опажања која су од локалног иди оппггег значаја за народно просвећивање,

VI. Наетавници

X. Кратак статиетички преглед школа, кае^авника, ученика и ученица