Prosvetni glasnik

Општи део

125

Талмудом и одобреним уџбеницима. У припреми има да се покаже познавање наставног поступка. Предавање држи кандидат ученицима народних школа своје конфесије пред целим испитним одбором. Оно траје најмање 20 (двадесет) минута. При томе кандидат има да покаже способност да своје излагање прилагоди дечјој способности схватања. По свршеном предавању кандидат брани своје предавање и даје потребна оправдања и обавештења у погледу примене педагошких принципа. Одлука испитног одбора Члан 21 а) Пошто се утврде оцене свих кандидата из свих предмета прописаних за државни стручни испит, испитни ће одбор на позив претседников, за сваког кандидата појединце, донети одлуку о томе: да ли је и са каквим општим успехом кандидат положио државни стручни испит. б) Утврђене оцене из свих предмета уносе се речима из записника у главни испитни протокол. ,Одлуке.о појединим кандидатима и оценама општег успеха уносе се у протокол под „напомена". Оцене општег успеха су исте као и за поједине предмете. Оцена општег успеха добија се кад се збир оцена из сваког појединачног предмета на писменом, усменом и практичном делу испита подели са бројем пет. Протокол потписују сви чланови испитног одбора. в) Резултат државног стручног испита саопштава кандидатихма, најдаље сутрадан по свршеном испиту свију кандидата, претседник у присуству свих чланова испитног одбора. Члан 22 а) Успех на испиту из сваког предмета оцењује се оценама: одличан (5), врло добар (4), добар (3), слаб (2) и рђав (1). б) Кандидат је испит положио, ако је из сваког предмета добио најмање оцену добар. Члан 23 Директор учитељске школе доставиће Министарству, најдаље за 14 (четрнаеет) дана по свршеном државном стручном испиту, сзој кратак извештај о току испита, а уз то и по три писмена задатка који су оцењени оценама: одличан, врло добар, добар и слаб. Извештај мора садржавати списак свију кандидата који су положили с одликом, који пут је који кандидат испит полагао и да ли га је и с којим успехом положио. Ови задаци остају у Министарству просвете.