Prosvetni glasnik

48

Просветни гласник

Циљ и средства хришћанског васпитања. Избор и распоред наставног градива. Избор наставног градива: историско, систематско и практично градиво. Распоред наставног градива: концентрични кругови, културно-историски ступњеви и психолошки ступњеви. Обрада наставног градива Схватање природног и натприродног откривења: објашњавање, доказивање, побијање. Катихетичке методе: 1) акроаматска; 2) еротематска; 3) метода формалних ступњева (Хербарт - Цилерова и минхенска метода). Школа рада и религиска настава. Природна метода. Практична вежбања. ЦРКВЕНОСЛОВЕНСКИ ЈЕЗИК И ЦРКВЕНО ПОЈАЊЕ У УЧИТЕЉСКИМ ШКОЛАМА Лако и течно читање псалама и све одговарање на св. лутургији. Читање празничних апостола и јеванђеља и певање блажена, тропара, кондака и прокимена првог, другог и трећег гласа. Изучавање истих пе-сама четвртог, петог и шестог гласа. Изучавање тих песама из последња два гласа, а затим песме на опелу, сечењу колача и благодарењу. Тропари и кондаци великих празника, ,,Скажи ми", „Господи кто обитајег' и „Свјати сербски просветитељи". МИНИСТАРСТВО ПРОСВЕТЕ КРАЉЕВИНЕ ЈУГОСЛАВИЈЕ Одељење за наставу IV Бр. 22602 29 децембра 1938 год. у Београду На основу § 15 и 16 Закона о учитељским школама, а по саслушању Главног просветног савета,

У I разреду: У II разреду: У III разреду: У IV разреду: У V разреду: