Prosvetni glasnik

58

Просветни гласник

2) Девојка. од 15 год. има тешкоћу да концентрише пажњу на извесне школске предмете. Нарочито је слаба у аритметици и рунном раду. Има наступе врло јаког гнева поводом ситница (пецкање од стране браће). Баца се рукама, ногама и дере се, посл.? плаче и стиди се за оцо што је правила. Повучена и некипут расејана. Пр?а сеаиса сугестије 12 новембра. После треће сеансе (11 децемира) запажа се прогрес из аритметике. У исти мах девојка кочстатује да воли сад ручни рад који рације није водела. Сеансе са сугестијама настављају се сваких 15 дана. 15 јануара прогрес се потврђује у школском раду. Наставница која нема појма о сугеетивном лечењу, констатује напредак и примећује промене код дееојке. Девојка не пада више у гнев. 13 фебруара напредо.аање деаојке у школи пада већ у очи: добија похвалу од наставнице, иначе врло пледл.иве у похвалама. 10 априла де .војка на испиту постиже врло добар резултат из школског рада. 3) Дечко од 11 година. Интелектуална заосталоет и морална изопачедост на телесној основи. Полие жлезде у заостатку, претераност у растењу: изгледа да има 13 или 14 година. С интелектуалне стране му се пребацује недостатак пажње и интересовања за школске предмете и, као последица тога, слаб успех. С моралне стране слаб карактер, склоност лагању, која вероватно долази од страха да призна учињену грешку. Прва сеанса 21 новембра. Остале понављане у размаку од 8 или 15 дана. Већ од прве сеансе (28 новембра) школске оцене почињу јасно да расту. Прогрес у моралном погледу у задоцњењу, али ипак несумњив. Побољшање преко зиме у сваком поглгду. 5 марта дечко добија врло добре оцене из предмета из којих је био слаб. У ово време дечко већ почиње да практикује аутоеугестију и успева помоћу ње да убрза нормалан пулс од 84 откуцаја у минуту на 100 откуцаја и да га смањи на 64. 4) Једна учитељица која се иначе врло добро упозцала са радовима Сћ. Ваис1ои1п-а, у једном писму саопштава ВацсЈоихп-у: „Почела сам један малц курс аутосугестије са пеколико својих ученица, Оне налазе ствар врло добром. Једна од ЊИХ МИ рече: „Госпођице, синоћ ме је болео зуб; кад сам легла понављала сам реченицу (сугестију), мој зуб је ноћу испао и сутрадан цисам више