RTV Teorija i praksa

problcm kratkog inscrta u ekstcrijcru za program koji sc inačc radi u studiju. Porcd toga rad sa vclikim clcktronskim kamcrama studijskog tipa izvan studija jc ponckad nailazio na tcškoćc upravo zbog vcličinc samih kamcra i njihovih postolja. Dosta jc bilo ncpogodno ući sa takvim kamcrama u privatne stanovc, malc kafanc, prodavnicc, uskc kaldrmisanc ulicc starih gradskih jczgara. Portabl kamcra u punoj mcri rcšava ovc problcmc i čini da za cicktronski rad postanu pristupačni gotovo svi oni prostori koji su dosada bili pristupačni filmskoj kamcri. Kada sumiramo svc prcdnosti što sobom donosc novi tipovi portabl clcktronskih kamcra i, mada još uvck ncsavršcni, portabl magnctoskopi, očiglcdno jc da smo suočcni sa izuzetno intcrcsantnom inovacijom na polju tclcvizijskc tchnikc koja predstavlja pravi izazov stvaraocima za dosczanjc novih domcta i otvaranjc novih puteva u domcnu tclcvizijskih programa. Osim toga uređaji kojima danas raspolažcmo, a još više vcrovatni razvoj elektronike u narcdnim godinama, ukazuju da se sve više stiču uslovi za postcpcno nestajanjc filma kao medijuma za TV stvaralaštvo.

168