RTV Teorija i praksa

KADROVSKA POLITIKA Želimo li da imamo bolje EP programe, moramo imati Ijude koji će te programe umeti da prave. U Radio-Beogradu, na primer, o tome se vodi daleko više računa nego ranije. Takva orijentacija donela je i odgovarajuće promene u kadrovskom sastavu redakcije. O EKO programima Radio-Beograda sada se stara 9 novinara. Polazi se od toga da je reč o vrlo slušanom programu, pa se mora voditi računa o kvalitetu onoga što ove emisije sadrže. Zanimljivo je da su, prošle godine u konkursnoj komisiji, koja je trebalo da odabere kandidate za novinare EKO programa Radio-Beograda, bila i četiri predstavnika radnih organizacija komitenata tog programa. Kažimo i to da se strogo vodi računa da novinari ne učestvuju u komercijalnim poslovima, dakle, da se ne krše odredbe novinarskog kodeksa. U proteklim vremenima svi poslenici u ovoj oblasti zvali su se „ekonomski propagandisti”. Očigledno je da su tu nastupile promene. O pripremanju ekonomsko-propagandnih programa moraju da se staraju novinari. Kao što imamo novinare informativno-političkih redakcija, novinare u obrazovnim redakcijama, novinare - humoriste, itd... tako se, očigledno, javlja potreba za stvaranjem novinara - specijalista i za ekonomsku propagandu, MEĐUREDAKCIJSKA SARADNJA U nedavnim razgovorima o saradnji među

194