RTV Teorija i praksa

ovakvim dilemama. Koliko stalno vodimo računa o očuvanju i pojačanju poverenja domače i strane javnosti prema našim glasilima i da li uvek imamo u vidu da javno glasilo koje izgubi kredibilnost gubi i razlog postojanja i postaje rasipnik društvenih sredstava bez odgovarajučeg efekta, jer onaj kome se ne veruje ne može da utiče na bilo čiju svest ma koliko se u njega ulagalo sa gledišta tehničkog nivoa? 7. Gde su i da li se dovoljno brižno otklanjaju trajna objektivna i subjektivna ishodišta povremenih pojava senzacionalizma i privatizacije naših stubaca i emisija? Kako izoštravati i stimulisati stalnu svesnu i znalačku borbu protiv stihije tržišta informacija. ali i bez njegovog negiranja i ignorisanja? Kako još efikasnije suzbijati nezdrave lične ambicije i privatne manipulacije, koje nas još ponekad prisiljavaju da se bavimo sobom, umesto zajedničkim zadacima? 8. Posebna je. po složenosti. značaju i aktuelnosti, i tema: spremnost. opremljenost i osposobljenost društva uopšte i javnih glasila posebno za borbu protiv psihološkog rata na našem tlu. Ako svemu dodamo i razradu načela kolektivnog rada i odgovornosti u svakom glasilu, redakciji, rubrici ili programu biće još očiglednija širina terena koji u pripremama za sednicu CK SKJ očekuje da i mi aktivnije stupimo na njega.

133