RTV Teorija i praksa
kontrabasu. Pravu festivalsku nagradu „Srebrnu ružu” 1977. dobila je emisija TV Skoplje Kaša. Povodom emitovanja Rokenrolera, kritičar zapadnonemačkog Usta ~Di velt” je napisao; „Jugosloveni su prikazali elektronske trikove, što veUke TV nacije nisu imale. Otkrili su dramturgiju u kojoj su boja, zvuk i Ijudi postali jedno”. 6. Kako je idiličan i srečan svet u emisijama Beni Hila. On je postao idol, pojam TV humora. Kritičari o tome čute, jer se njegov humor distribuira u malim dozama, nedovoljnim za podsticanje razglabanja zašto Beni Hil uživa popularnost A ona je veča nego što je objektivno zaslužuje ovaj engleski glumac. Beni Hil kupi kajmak oduševljenja TV gledalaca u ime svih onih TV komičara i zabavljača kojih nema i koje je pregazilo vreme. Reklo bi se, rođen je da pobedi na festivalu kakav je „Zlatna ruža Montrea”. Jednom, poodavno jedna od njegovih emisija prikazana je na ovom festivalu i, ako sećanje ne vara, loše prošla. TV humor ni za dlaku nije odmakao od svojih prapočetaka. Ne da se (uspešno) serijski proizvoditi ni unaprediti elektronikom. Ostaje rukotvorina, manufaktura, traži mnogo strpljivog rada, tesanja i oblikovanja. Može jedino da postoji kao unikat 7. Ako je festival „Zlatna ruža Montrea” smotra na kojoj se, ako ništa drugo može upoznati i razaznati presek godišnje TV produkcije, onda toj slici „vedrog i lepog” u životu TV gledalaca nedostaju podaci o onome što se u TV zabavi događa izvan evropskog kontinenta. „Zlatna ruža Montrea” sve više postaje festival na kojem su gosti sa drugih kontinenata sve ređi. Več duže vreme na festivalu se ne pojavljuju programi iz Japana, kineska produkcija je velika nepoznanica, lice Afrike bezuspešno su pokušavali da predstave programi iz zemalja sa ukorenjenom rasnom diskriminacijom. U festivalu i svemu onom što ga čini, kao da nema snage za pokretanje iz imaginarnog centra sveta.
53