RTV Teorija i praksa

Uspeh i razvoj pedagoškog oorazovanja umverzitetskih nastavnika, saradnika i asistenata, duboko je povezan i sa sopstvenim umetničkim stvaralaštvom, ali ništa manje i sa živom teorijskom mišlju o dramskoj umetnosti koju prate svi čija je dužnost da učestvuju u formiranj\i budučih reditelja pozorišta, filma, radija i televizije Dum docent discun. Dok druge poučavaju i sami uče Ova klasična mudrost kao da je prisutna u životu mlade Akademije umetnosti na Odseku dramskih umetnosti i njegovoj Otvorenoj katedri režije (osnovana 197 6; Prva generacija završenih i već umetnički formiranih mladih reditelja spremno je započela svoje stvaralaštvo u umetnosti pozorišta, filma, radija i televizije. Kao i druge visoke dramske škole u Jugoslaviji, najmlađa, Akademija umetnosti u Novom Sadu, u kojoj se studira intermedijalna režija, svoje rezultate propedeutike dramske režije valja da neprestano upoređuje s drugim iskustvima sveta umetnosti, nauke i društva "

7 V : Nastavm plan Grupe za reii/u ( pozonite , film, radio i televiziia - - Odsek dramskih umetnosti Akademije umetnosti u Novom Sadu

204