RTV Teorija i praksa

Radio-difuzija u našoj zemlji odavno je, i čini mi se tačno, odgovorila i odgovara na jedno od sličnih pitanja: omogućila je radijskim slušaocima da nedeljom popodne prate kolaž-emisiju pod naslovom Vreme sporta i razonode. Odmah teba napomenuti da je to jedna od najboljih emisija naših radijskih programa uopšte. Najboljih zato što se ona odlikuje visokim profesionalizmom, izuzetnom spretnošću, izvanrednim sposobnostima i snalažljivostima svojih stvaralaca, animatora i interpretatora... Posle toliko minulih godina ni dan-danas ne bih menjao izrečena uverenja o Vremenu sporta i razonode. A kada je već reč o značajnom jubileju te emisije, neizbežan je zaključak da su neke od njenih osobenih vrednosti i njena samosvojnost sadržani u okolnosti da se ona najvećim delom stvara u živom opštenju sa slušaocima, u direktnim prenosima i brzim informisanjima o sportskim dometima i rezultatima kod nas i u svetu. To ovu emisiju najneposrednije populariše, a raznovrsnost tema i nebrojenih njenih radiofonskih izraza omogućuju joj privlačnost koja je gotovo bez premca na našim radio-talasima. Prvobitno zamišljeno kao šarolika panorama isključivo namenjena sportu, Vreme sporta i razonode iz godine u godinu proširivalo je vidike i harmonično se preobražavalo u radijsko glasilo magazinskog stila. Time je ta jedinstvena emisija dokazala da zadovoljava potrebe i želje najširih slojeva slušalaca i da višestruko ispunjava njihove zahteve. Ne bi ni za trenutak trebalo sumnjati da tako neće biti i tokom četvrte decenije dejstva Vremena sporta i razonode, u daljim pohodima njenih tvoraca i saradnika do novih naraštaja zainteresovanih slušalaca u svim našim krajevima. PRVA ŠEKSPIROVA TRAGEDIJA Ako se ne varam, bar polovina Šekspirovih komada prošla je kroz radionicu Dramskog programa R.adio-Bcograda, a premijerno emitovanje Tita Andronika 27. niarta 1990. godine ne samo da je pobudilo znatnu

36