RTV Teorija i praksa

Klaus želi da, pošto završimo Faunofoniju, napravim audio-portret AJ. Nudi mi punu slobodu, da uradim šta god poželim, s komentarima ili bez komentara, odlomke da odabiram takođe po slobodnom izboru. Ta mi „puna sloboda” u ovom trenutku teže pada nego nekakav određen zahtev. Sav sam zaronjen u Faunofoniju i potpuno mi je strano da na nešto drugo mislim. Posle večere gledamo video-snimak Festivala zvuka američkih i nemačkih autora januara 90. u njujorškom Muzeju Vitni. Horse Dream. Nezvanično sam prisustvovao Festivalu i Horse Dream mi je ostao u najboljem sećanju. Gledamo zatim Šeningovu Ofeliju. To je inscenacija jednog radio-projekta koji je Šening radio u San Fransisku. Iz celokupnog Ofelijinog teksta on je izvukao imenice i predikate pa je tekst dao glumici da ga otuđeno, asemantično pročita. Reči koje se ponavljaju prolaze kroz određen filter. Na kraju gube svaki smisao. Dopada mi se to mada me je scenska verzija ostavila ravnodušnim. Dan šesti Počeli sa radom sat kasnije na molbu B i E. Preslušavamo jučerašnji pokušaj miksa „Mačka". Gusle na početku deluju dobro. Potrebno je povremeno übaciti „prepoznatljiv glas mačke”, nekakvo obrađeno tanko „mjau”. Tražimo mačke za semplovanje. Pitch nachoben -kaže neko. Zatim frktanje. Sjajno je to frktanje, muzički dobro. Do ručka najzad izmiksovali „Mačku”. Popodne planiramo-„Lov”. Dan sedmi Na predlog nemačkog dela ckipc preslušačemo sve nove miksove. „Žabe”. Premix forfinal mix. Beležim: Prvi minut je lepo prošao. 0Г20” - razvija se. 0Г35” - prvi put prepoznajem žabe mada je sve sačinjeno od žabljih kreketa.

146