Učitelj

- 100 Учитељ

он има у себи снагу, коју може уцотребити по својој вољи. Отуда он може исту да образује и да је употреби на промену околности, које на њега утичу“.

Упознајмо сада Песталоција као човека, који је у своје време утицао на промену околности — који је

околности мењао. _ = Наставиће се. —

ОПШТА ПЕДАГОГИНА ЗАМОВАРХЈА КОР ОСЕМКА

„Тће ргојесЕ те ћод“ и атепскт скојата

Атепка је хепуја и којој зе зме бгго гаф 1 зугбама. Розпајо: "је зупта, Како (ато бБгзо розтаји ! газји агоб. Ме [0 Као Коф _ паз, да па пекот тезјц розјапе ргуо. хазејак, ра 5е1о, маго4са. ра (тек опда џагоб. Те: розфирпозн пета 5 опе зрапе АПапшка.. Тато Тако гес! ха фгепшак теџ огтотпе магоб!. 5у1 хпато (акоде 5 Какмуот бгапот зуоп5е Атемканпс! зуоји уеНки уојзкци, Кад зе оду Зе да 1 от шире и зуефак! гаћ. Ојаге геке: „Атепка. _ је зепија ргемаге“ 1 „Атепка је хепија ргегепуција 1 ћуаћзапја“ · зада зи зазупт оргоугопије, Зфага Еугора пе гједа убе за ргемтапјет па дозНаке теди сајуШтомапе атауе песо 5е 17 дапа с дап зуе убе Фм Атепсј, омакуој, Какуа је зада. 17. Еугоре 142 и Атемки да је ргопсауаји Џи! галић Кагеоогја: поутал, 11Ипјем, гооусј, ћојећјел, иснејн Ња. · · Једпа зПпа, орбпизнска мега и Цидзк! гагунак одиземама.

· зуакога Атепкапса. ја Атепкапса је пјесоу гад зуе па зуеји;

и пјеса оп шаХе зуџ зуоји зпаои, оп ти је сиј и Муош. 5уако“ (ато гад! за пнеплупобси 1 бглпот. Кегогте 1 роргамке и зуакот. · гади шуоде зе !акоде ха пајкгасе угете. _

О атемкапзут ЗКкојата хауедеп је розједпје содте једап тејод гада, кој је зазут Нрсап ха задапје СКојзке гејопте и Атенс!. Оп је (онко пох, да о пјети ј05 1 пета Ккакуе Шегашге, | тате једпе таје зџезке, Који је парјзао једап ателск! ргојезог и окбобги 1918. содте, ан је трак ргтепјеп зкого и зупта атепкапзит Зкојата. Тај тејод Атемпкапс! падуаји „Тће ргојес!

те од“. Мес 1; затов памуа (ргојекћ) зе ма, да је оуај тејоф