Učitelj

Грађа за историју народних школа

559

о~5.| 5 | PO O BON a . i | 25 8Е| 5 Какве је способ- | РАМЕНА = = a) Е BS Š ности п владања | ИЈЕ С о| = о 4) >” - Није ни за селску || Није ни учио ништа друго него Ја није | школу. Владања || само азбуку у истом селу ни од доброг оца пароха месног Ново- | и Средње способије избран вости | Као селски учи18 јест | тељ способан је. Владања доброг % _ || За селску школу | 1, није || способан је. Вла- Будући да су ова два села на дања доброг близу, могле би се обе школе =; у једну сојединити, а особито и гд a Способвости и учитељ у. Прву ни доброг вла| [6 | владања средњег дања јербо је пијаница Спосббан за учи-|| Свршио. немачке школе у ГрадиНј није || теља макоје класе || шки Великој у Шлавонији и Гим5 i прав. школа, вла- назије 4 класе у Винковци и дања примерног Богословију Способ., владања | Због малог небрежанија и нађене iu пе доброг. Свршио | веуре ности у школи дужносво и Me је || кимн. и богослов. | jaBHO n_KOpaH H Ha поправленије 2 г. у Карловци К поострен Средње способ- || Почео је од два месеца децу учити, сан јест || ности, владања || зато и није се могао успех велики у доброг за тако кратко време учинити 1] није Способан, Свршио је србске и немачке A владања доброг школе у Аустрији | _ | Слабоиго орисрбски него влашки, 1 јест O а и-деца су готово сва влашка за доб 6“ то као и нуждан је, хотја да осим Р читати и писати ништа не вва друго 3 jecr Способан владања || Свршио је гимназију у Новом Саду доброг и препарандију у Сомбору