Učitelj

410 У и=-рее=њ

Питање 3.

Колико ђака у разреду показују у различитим "школским. предметима успехе, који се јако разилазе2 дечаци., девојчице!.

У којим су предметима ђаци добри2

У којим су предметима ђаци лоши2

· Питање 4,

На ово питање треба да одговоре разредне старешине:

а) Коју ће главну оцену (ако она постоји) добити сада. ђаци2 т, ј. колико се у разреду налазе с оценама (! значи врло добро; 2 = добро; 3 = довољно; 4 = слабо; 5 = посве недовољно): 1: дечаци... девојчице:.. 2: 3: 146: Начела Векоз О: Zak u a За: 4: 9:

6) Да ли постоје нарочите одредбе у вашој школи 32: расподелу овог степена оцена и које су те2

в. Да ли се главна оцена оснива на успеху у целости, помоћу израчунавања појединачних оцена или како друкчије 2

Одељак В. Даровитост: Питање 5.

Овде се ђаци деле у пет група према њиховом душевном

дару и да се даровитост појединачног ђака ставља у однос према његовом другару, а мери се такође према просечној“

_ мери ове (специјалне) класе, бев обзира, да ли су они добри осредњи или лоши. Просечна вредност биће друкчија, ако се у обзир узму године живота ђака у свакој класи.

Даровитост се овде схвата у смислу обичног живота, као општа обдареност, а не као нарочити таленат.

Колико је ђака у разреду са даровитошћу:

а) врло јака изнад просечности2 дечаци.. девојчице...

6) доста јасна „ 2 и = в) према просечности2 “ – г) јасна испод просечности 2 5 “

д) врло јака испод просечности2 Ћ , ђ) Колико је ђака, који се не могу ставити у све групе: и зашто је немогуће просудити њихову обдареност2