Učitelj

Обрада слова с 363

"пиле, али му квочка не даје. Ви сви имате да се јако држите

један за другог и за квочку. Квочка ће вас све бранити. Објаснити и показати игру „Кобац и квочка“. За време игре свира грамофон.

М

Моделовање

Подели се иловача и свако дете има да направи по неколико јаја, квочку са пилићима и саму квочку, или пилиће и др. За време моделовања свира грамофон, или деца певају.

М

Цртање Деца цртају по сећању: кокошку црну и белу, квочку с пилићима, кокошку на дрвету, копца, јаја, слику игре „Копца и

"квочке“, итд.

За време цртања свира грамофон.

М1 Излет разреда заједно са учитељем у неку кућу у којој

се бави живинарством, да разгледају живот кокошака, њихове сорте, како се чувају, како се храни итд.

Ова радња могла би се извести и пре обраде методске јединице. У овом случају, пошто је кокошка врло добро позната свима, не чини то велику разлику.

Објашњење: Ово није комплексна настава у правом виду. јер је „кокошка“ само једна компонента неког комплекса, Али у нашим школским приликама не може се увек и потпуно извести комплексна настава, јер то зависи од целокупног школског система.

'Обрада слова су ! разреду основне школе од Миодрага Т. Тасића

Начин предавања: развојна настава. Наставна средства: срп, сат, пропис, буквар и словарица.

Предмет нормалне речи

Чиме се жање пшеница» (Српом). Ко је видео срп» Какав изгледа срп Нашта личи српр Шта је овор (Наставник показује срп). Зашта ја држим српг Од.чега је ова дршка» А овај део српаг Шта видите са унутрашње стране српа» (Наставник показује зупце). Зашто служе ови зупциг Шта се ради српом» Шта се жање још сем пшеницер Да ли мсжемо овим српом да жњемо» Зашто» (Што је истински срп.)