Učitelj

За.

4 Брет пмејекшалот 1 тогапот гагуој

Гнеташта га ајесп 1 заугетепа ребдароруа 278

јапјта, да !уисет 04 прћ пек енска шотеш, Којес 1 шоган озјенн рједајис! ргебтауц. Ме! Ош зи зато рпсан о Фот, Како је (ја Реређиса па сгођ, Како зи забјаз! рјезаје, Како је соргпјак шо-

„тао ргоб! Кгог 2484, Како је сорписа аипша 1 па Рере цеи је рајо

ако, Како је соргшса ргејуопа соргпјака и рајаса : хаоша ба и роси, Како је од ребпе зфуогла дићапјет “енки сагзки рајаси, Како

је тасићпа Ке! одгехаја ргаје, да јој поса зјапе и арејџ, Како је

стреја ЂПа рипа Кгм, Како је рппс ђасо арејц, а од пје розтаја

жђађпа сагзка Кгипа 164. 11.4. Кад зат Кало да па пезго Кази о тајс! Реређигтој, гесе једап, да је опо БПа тајка, 510 ом дгиол падуаји сорписот. 5ад зи дгиг окови 1 Туга, да шајка пе тоје

да Чићапјеш чеуага рајасе 1 Сида зуакојака ! да опо тога зуакако

да је соргптса. Џ Тој Бис! пабао зе тан једап ра у пио: „ОозроФе испеци, 10 зи Бле зате Ђедапје. Ра зат 2пао пе Њ1 15ао гједан!“ А дгиг1 оре; падоуегао: „Ргози рш! мтајен зто пезјо 50 је заНпа. Мадјен зто Пјеро, Како зе Јап зе, ргеде, (Ка 1 зуазја дгиро г20дпо“. Пакје, мтајен зи ргози рш |аНпи, а зада 142. То 5и изтугФа ајеса 4гисос гагтеда озпоупе 5које. Раг дапа розије рготаао затш па педе пој танпеј и једпот Кпц, Како је Батет једпа 510Нна пајзшћ озпоуозкојаса парејо ргаШа гадпји и Кгазпот геанзНепот Нити „Мајка“, а кад зе тај чп Бош угано Кис 1 пазао тајки 2арозјау епи, дјеса зи ђшто арташфтаја ргајес! 5 иу епјет Рота, Кад је фјећо ргауди ! опа таја дјеса 5и ттазја 12 Ка па и!си иргауо згефпа Иса 1 Муо Котетапгајист.

Рапаз ођгавц дауапја Тапазисшћ Кпјбемшћ ргодиката за бише, рјајпа 48 ротоси Кирса пе тоги редарол рпћуанн. От тогаји пазјојан па зуребцепји пједпот 12 Зкоје Као па 1еђуепји зуаке Агиге 120, ргагпоујегја 1 дгизћ зтејија, Које з!оје па рши 2дгауот

ја пућомћ игоајатшка.

Мјита је арвитапа (угдпја Бгашоса ГапфазИспе рпсе 2а дјеси, кој Тутде, да Фјеје и зуојој 1221 гагуоја шта Чоби Када пад (акуцп рпси. Оп јакуп #угдпји Као ргаксап редасол одђасији Као педоКкахапи, јег #ћ је закичјуо џујешо о ргонупот. Пјеса Ђијпо гагуцепе табје и јоп ргејуагаји, 1а па, рпш и Копја, Котад дгуеја и Тики,

ан его ргеђуагаји и орјекје оуор зуџеја, а пе ргаџе аХдаје птш ује-

5нсе. Пјеса и Зкон ха упјете розуе зјођофић 7адаса 12 једка 1 пзапја, пе мби ! пе рби паја 12 петовисес зубеја, уес о дЧовадајита, ргедте та 1 Мета 12 зуоје окоПпе, 17 зјуагпог Иуоја.

Редасод пе тови Форизни, да запи Косе гад па (ај пасп, да фјеси Егог Тапјазнспе рпсе ТаХи 1 опда је јад азргађјаји. Ош рипаји да Фђеје тоде фан (акуп рпси, аб Тек опда, Кад шп зе џес ђагет једна даја, ра зи озјен! 5125: отате, пагкохе. Магткога зе даје зато ђојезтешта и тиши зисајеу та. [ зуе (о пе ргоја2 рег рбђеза. ЗЛот 1 ђе ропеђе дјејеш ргошгтокоман Жусапе ро(гезе, ојепз: ! редаво5ји је педоризнуо.

Заутетеп редасов се и (от ромНупот дјејоуапји пазгојан, да Фјеје пе Биде ћгапјепо !акуот Зкодјуот аибеупот Бгапот 1 и рте којако упјете, и Фоти. Ргакнсан редагра 2пади, да Бе зе Ше-

тајига га дјеси фгеђаја иде! ргета дођ; дјећеја, зато песе дори-

Учитељ 18