Učitelj

768 Милић Р. Мајсторовић

Лазић Миливоје Ж, — О охоћкот ргадодуаји Ејсћагда (ро Ог. Негђегћ2-и, 5 петаског — 1920/21), зу. 5—6, з!г. 25. Ниче као претеча психоанализе, од Негђег -а К., с нем. (1921/22), 397.

Лај В. — Испит и оцене, с немачког Михаило М. Стевановић ХХХЦ, 838. О педагошкој сугестији, с немачког Дим. Ђ. Димитријевић (1920/21), св. 7, стр. 15.

Лалић Рад. — Приказ: Љ. Вукадиновић: Просвећивање "села путем задругарства (1934/35), 774. К. Ђорђевић: Приповетке (1935/36), 507.

Ланге Адам. — Упоређивање бројева у обиму од 1—5, с немачког Сима Јеврић ХХШ, 334.

Ланге Карло. — Значај домовине за духовни живот људски, с немачког Крста Јонић ХУШ, 594.

Ланге Н. Н. — Дечја осећања у првим годинама живота, 'с руског Михаило Р. Виторовић ХП, 831.

Гатеепак. — Допис из Лесковца, новембра 1904 — ХХМ, 225.

Лапијер Ж. — Француска школа и национализација наставе, с француског Т. Н. Костић (1929/30), 19.

Лапис Паул. —- Развитак педагошке мисли у Француској, с француског Момчило Милетић (1927/28), 489.

Гезеоћег Ј. — Норвешке школе, с француског Савка Радичевићева ХХМ, 657.

Лапчевић Драгиша. — Утицаји околине на васпитање деце, од Николе А. Јовановића ХУЈ, 798.

· Лапчевић Драгиша С., професор. — Оригинали; Естетска култура у основним школама (1924/25), 653. Из дела „Проблем лепога у уметности“ — Остварење страсти (1925/26), 424. Унутрашњи живот (1926/27), 106.

Прикази: Драг. П. Илић: Искрице (1924/25), 592.

Лапшин И., проф. — Тома Масарик као мислилац, с руског Милић Р. Мајсторовић (1926/27), 682.

Леман О. д-р. — Утицај народног образовања на привредни развитак народа, с немачког Мих. Кречковић и Јов. Ђ. Јовановић ХХ, 439, 547, 564, 755.

Леман Рудолф. — Педагошки покрет садашњости, с немачког Ж. С. Ђорђевић (1927/28), 705.

Леметр Жил. — Фенлон, с француског Слободан Ј. Јовановић ХХХ, 144, 211, 290.

Лесковац Вида. — Оригинали: Дечји цртежи као изражајно средство (1981/32), 545. Како да се заведе слободно цртање у осн. школи (1932/33), 306. Одмор између часова (1932/33), 759.

Леринц Ружа. — Оригинали: Ђачка пријатељства (192930), 659. Фридрих Фебел и модерна педагогика (1929/30), 763. Карло Кер (1930/31), 41. Право као предмет у школи (193031), 378. (енски калуђерски редови за васпитање и образовање (поаојзу аза Тесна ови ва васпитање Кеплерове (1930/31), В. А. Моцарт (1930/31), 624. РгефКкојзко дођа : дотасе уазрпапје (1932/33), 739.