Učitelj

911

Радна настава из предратног и првог послератног „модердоба Кершенштајнера, Гаудига, Пабста, Сајнига и др. Концентрациона настава из времена Коменског, Пешла, и осталих назови присталица концентрације.

Комплексна настава која одговара савременим погледима о свету и животу. Ова четири начина покушаћу да прикажем графички:

Поједини начини: [. Предметна настава

ног

i sl „so (одређује ,, 5

Учитељ сам ствара „мисаони круг“ за поједине предмете и за поједине часове и сам предаје и уобличава, вредности по одређеним степенима.

Облик наставе је пасиван: радне су густије даје учитељ, циљ одређује у читељ закључне резултате даје учитељ

П. Радна настава

Заједно са децом уобличава учитељ традиво за поједине предмете. Облик наставе је активан: радне сугестије долазе од деце, учитељ организује и даје правац, највише раде деца сама.

Учитељ ствара мисаони круг за поједине предмете који су упоредно повезани са осталим подручјима. (Лабава повезаност!) Облик наставе је паСиван: радне сугестије долазе од учитеља који сам предаје и уобличава вредности.