Beogradske opštinske novine
БРОЈ 21
У БЕ0ГРАД7 ВЕ.1ЕЉА. 24 МАЈА 18б7 ГОДИНЕ.
ГОД. VI
Б
л Ј
л 4 11 Ј
ИЗЛАЗЕ НЕДЕЉНО ЈЕДАНП7Т НА ТАБАКУ ЦЕНА 3А СРБИЈУ : 11А ГОДИНУ 6 ДИН. 3 „ 9 Дин.
НА НОЛА ГОДВНЕ .... 8А СГРАНЕ ЗБМЉЕ НА ГОДИНУ
УРЕДНИШТВО И АДМИНИСТРАЦИЈА ЈЕ У ЗДАЊУ ОПШТИНСКОГ СУДА
Цена је огласима 6 дин. пара од врсте. Претплату ваља слати уаутницом на оаштин ски суд а све кореспонденцпје на уредника. РУ.КОПИСИ НЕ ВРАЋАЈУ СЕ. Неллаћена писма не примају се
СЛУЖБЕИИ ДЕО ВАНРЕДНА СЕД0ИЦА 0 Д Б 0 ,? А 0 П Ш Т И НI БЕОГГАДСКЕ (10 С ТЕНОГ^АФСИИМ ВЕЛЕШКАМА) 8. М аја 1887. годивв у 6 х / 2 сах. по нодне Били: Прод-едник оиттвпе , г. Светомир Николаје кић; члан суда, г. Јанчћ М Јанког-мћ, одборници и заме иици: г г. Ваеа Дучић, Ссргвје Стпнковић, Коста Петро вић, К' ста Црного^ац, Д. Ђ. Мил вано!!ић, Миаутин Ј. Марасввћ Марко Сгепановић, М. Д Клидис, Дим. Наумоввћ Миа: н А Павлов«ћ, Др. Ђ. Дкмитријерић С i еиан Ј оскф > вић, Јов. Д. СгегаповЈ-ћ, А. Ћ. Кум:нуди Јов. ДилЛер Фердинат Розелт, Павле Ма. 1 >1,, Др. М. Т. Љко, Јаваћ X. Ф.<ч , Мијаило Пачлквић, Илија Автоновић, Н. В »ди Др. М. В, Ву;>ћ, М, Крстић, Ст. До'р војевић, Никола Д. Клк®, Св. Ј^нкогаћ, Никола Ђорђевић, В, Д, Стоја аовић, Јован Иетковић. Г. Предоедник. Господо, време је да почнем.'. Одбор је гоеподо, у својој седници од 16 Октомбра ' рогале годеве између понуда, које су прсд њим биле о грађењу трамваја кроз улице Г> оградске, усвојио као најсговољвију понуду г. Плавшића и конзорпијо и ичаЛрао једну г.ом■ сију од стручних текничара, н нризна тих правника лашвх, к ји ће на основу те совуде састав^тл уговор са конзорпијом. Ја сам ту комисију, иошто је конзорција поднела дег«љ&н нлан, сазвао и она је, в дећи рачуна о примет бама, што их је учивио г. Министар Граћеви е, скста вила утовор, и тај уговор са својим извештајем предала ми је. Према важаости предмета, ја сам за решење тога сазвао ванродну седнкцу, и молим вае, да изволите чути, ваЕО тај извештај тако и уговоре. Делово ^а чита. Меввштој комисијв Одређене да саетави пројект уговора са концеса онарои за грађење и саобраћај трамв^ја у вароши Бе граду. 1.) Комисгја је прегледзла аланопе, које је ковцесиовар према члану П. уелова ковцесије подиео ва одобрсње. и ироуч^вши трасу трамвајску ва лицу места, вашла је следеће: Од гостионицо код „Српског краља" т. ј. од тачке 2978,9, да иде линаја по алеји, и то, да т* алоја буде
оса колосе^са трамвајсаогз. Ск;етање да б^дв од 5р. 3 1 на до ћошка гостионице код „Српско круне" као што )е у ситуационом плаву жутом бојом означено. Одавде да иде 1!инија све по жутом бојом озааченој траен до 3281,43 од које да сз иста ползжи у луку са полупречнкком од 35 т Оаа измена, која је у плану са жутом бојом озаачена учињена је с тога, што би се грађењем трамзаја по плавој линији ћалимегдан без иужде искварио, а по црвеној ливији местимице улица суаише стеснила а ме стимице услед потребног откопавања због пада искварала 2.) У концесији, која је предуз мачу дата, нема нигде говора о преносу робе аити се из ае види, да мује то право дато: међу тим козцесионар намерава да сагради и линију дуж савске обале 31 пр нос робе. Оаа линија положена је као локомотивна жгљезница ,ч не као трам вајска, с тога што преееца дрваре са полулречником од 150ш За тај случ»ј ако му општина ову линају за превос робо одобри, ми емо у плану жутом бојом уцртата траеу, куда би ту трамвајску лининију требазо прове ета кпко се Ееби морале дрваре просецатн. 3.) У случају, ачо ба со и обалсиа линија одобри-а имао би код тачке 270 (тачка 6-7) иачинити мосг од 4 « чисте шириве, како би се осигурила гомуникација до сав ске обале. 4.) Код 5947 81 да се нолунречвик смањи на 25,0 метара, те да сз дгжавни плац не сече. 5.) Код Рестаураиј је у Тоичидеру (тач:*а 48,46 д > 48,78 ) да ее ликија помакие за 12 мет:ра од старе ли није. 6). Површина земљишта на марвеном тргу, коју је предузимач за ремизе тражио сувише је велика по нашем мнењу и требало би је ва 9000 □ м. евести. О срм тога и само мес^о није иодесно изабрато, пошто се у ередини вароши налази ; усљед тоги^би требаго вредузимачу дати друго какво мање скуноцено место ван в& еши, као н. вр. на тркалвгпту или на сави ван дрзара, јер је ме. то, које јо предузимач за ремизу тражио, пре свега од велике нотребе и корксги по онштину, а после се и због хкгијенских обзира не би могло дозволити, да коњушнице за 120 и више коња буду у средина' варошв. 7.) члан XX, требало би поиунити и го овам : ако концееионар не би плаћао уредно горе означене казне општина ће имчти право наплаћиватл со имаоваиом покретном и оепокретиом трамвајском у Београду а но што се тим начаном не буде могла наплаћивати , да тада предузимач изгуби коначно концесију.