Bilten Bitefa

-KZbog čeac se he bismo vratili ma odnos učitelj-učenmtk kao čovek prema čoveku? Zašto me bi bilo mogućno da se okupi pet pravnikc 1 da osnuju svoju sopstvenu

školu prava? Osmovna konoepoeiJja de ova: "Mova se tragati sa rroduktivnom misaohom snagom

#0066 0 o eee oo eo oo e o ope Be o olo0oeV0e og eosB ob e oo e eo eo bo ot ob ooo o e *•

koje veđ postoji. Svako u obrazovomju mora da imo Šomsu de se obuči sa prodđuktivMost, ali to 32211, 1 sa to se mora stUopIti moterijalna basa. To snači da svcko Mc Osmo M Vladajufsa zsakohe,„ mova da se odluči koliko od postoJeđeg priyathog koprtala treba dc se odvoji zm obrosovmje. Mošžd~ đe veđino odlučiti dc se u

oerlju bostAsavoniz ohog Što mi Je na wumu — da se otvome botenhcijalna produkt: svedstvc. – ovaj mrvaoe ponovo uloži u Škole, jep Joe kopital proizvod 1Judske snage wma. Industvijc će uvek proizvoditi višak vvredmostt, a ovaj višak vrednos5% dolast uglavmom od obzasovanjoO.

Mnogo od ovth idedJa može se učiniti kao utopija. Al+ konoept utopije zasad je najmoćnije oružje DYvotiV opštorašivemog shvatahJ:: da Je svet somo omo Što se ČIM da jeste. Ako se yvočitaju utopletičkoe Ideje u napisimc Plavog Jahoča t grupe Bauhaus, Ideje koje su dovele da ostvaznehja move umetnosti prisiljeni smo da kažemo da se vealnost nikad me može pvrojektovati suviše daleko u neposnato. Samo uzimajući sadašnjost kco mečiju točku gledišta + sasnmivajući niva, bprethddno nekovišđenu evoluetonarmuı pebspoktiVM. može se postići moguđe.

Utopija se sudi do gromrce u koJoj Je ona umetnost mogućeg.

GEORG JAPPE /prevelo Jadrankc Vaihtevphalteyn/

9C#%Ć0%0%o0o060e ee 060 06 eo co0•Ć. 0 60 2.6 200%*86:6%00%o%%Q•%•Q 06%" *000060%!00% •» gs 0 o eo 00 sh o e oo s( oOoe o o o o o oo s o e o • + ~