Bitef
po zamisli, po tretmanu, zbog rauzike koja ga podržava, zbog slika koje se sraenjuju pred našim očima, zbog strasne interpretacije deset igrača i same Carlsonove, zbog sumporaste scenografi] e i zbog potpuo nove estetike. Koristeći se telorn svojih igrača, Carolyn Carlson ispituje snagu duše koja prolazi sve puteve misticizma. Puteve tmovite, kontradiktome, opasne, neizvesne, gde se može izgubiti isto koliko se može i naci, gde dobro i zio retko dolaze otkrivena lica. Na tom pustom polju, pod snopovima svetlosti, odvijače se natprirodna borba između andjela i ljudi, između stvaralačke i rušilačke snage, između nevinosti duše koja je zavedena i odbačena zbog spoznanja dobra i zia. Kao svi velila koreografi, Carolyn Carlson zna da pronade korake, рокrete i oblike, da nadahne izvodjače i podstakne iraprovizacije koje oblikuju njenu predstavu. Sve je to koherentne, odmereno, lično, sa provokativnim promenama ritma, sporog i brzog, širokim diapazonom vedrina i histerije. Cmo se suprotstavlja belom, tamna kosa jednih plavoj kosi drugih - prava koreografija kose simboli koji deluju nagonski i fizički. Néma nijednog praznog trenutka, jer izvodjači održavaju primemu koncentraciju, od poćetka do kraj a predstave. Tenzija nikada ne popuśta. I tako, sve do poslednje slike, zadivIjujuće lepote, u kojoj nagi arhandeo - igrać villa mačem, a koji bi raogao da bude anđeo smrti, koji udara po zemlji i oslobada vihor dima znak kraja vremena i radanje sveta. Muzika Joachima Kühna, koju on sam izvodi, angažujući svoje telo i kosu gotovo koliko i igraći, parati se po originalnosti i snazi. Pa kako da ne kaźerao da takvo ostvarenje pokręcę časovnike i podseća na istinski talenat i istinsko nadahnuće.DGerard Mannoni, Quotidien de Paris, 30. aprila 1988.
Wir heute im Mittelalter Dem Mittelalter wird meist ein Epitheton vorangestellt, das es grundsätzlich und eindeutig abqualifiziert: man heißt es finster. Einige Künstler sind auf dem Weg, das Mittelalter für uns heute neu zu erschließen, jenseits vom filmischen Musical-Schinken Camelot , von ausladenden Historienspektakeln um die Ritter der Tafelrunde oder auch von der Zauberrevue, wie sie etwa Tankred Dorst in