Bitef

x O AUTORIMA

GINTERSDORFER/KLASEN sarađuju od 2005, godine na razvoju zajedničkih projekata u kojima se prevashodno have životnim strategijama i formama izražavanja, koje suočavaju sa sopstvenim strategijama i estetikom, Mešovitom timu, koji se sastoji od umetnika iz Nemačke i Obaie Slonovače, desto se priključuju gosti iz raznih drugih zemaIja. Sve je ono što jeste, Ovde se ne radi o fikciji ili simbolizmu, niti o tekstu, drami ili materijaiu. Oni pokušavaju da ostvare direktan prelaz iz života u pozorište i iz pozorišta/ performansa u život.

x IZVODIIZ KRITIK A

„Središnja tema su postkolonijane veze severa i juga, veze između izrazito sređene Nemačke sa jedne strane i Gvineje, Sijera Leonea, Liberije i Obale Slonovače, koje su rastrzane državnim udarima i političkim igrama mod, sa druge, Te pozicije mod i te razlike, kao uostalom, i sam oblik koji poprimaju, ne samo što prikazuju sunovrat savremene istorije zapadne Afrike, već predstavljaju i polaznu tačku predstave Ambasador.” Elena Liebenstein. Unruhe im Oberrang

„Ono što je ovde najvažnije i najuzbudljivije jeste, naime, to što je sav materijal sakupljen iz neposredne realnosti i ugraden u jedan krajnje zanimljiv scenski narativ kom je prethodilo detaljno istraživanje, a koje se bavi mogudnošdu medunarodnog razumevanja u uslovima reaipolitike." Sophie Diesselhorst, nachtkritik.de

x THE AUTHORS

GINTERSDORFER/KLASSEN develop projects since 2005, in which they bring life strategies and forms of expression to the center and confront them with their own strategies and aesthetics. The team is German-lvorian with international guests. Everything is what it is. It’s not about fiction or symbolism, neither on the text, play or material layer. They try to achieve a direct transport from life to theater and from theater/performance to life.

x FROM THE REVIEWS

“The central topic deals with post-colonial connections between North and South, between ostentatiously ordered Germany and the states of Guinea, Sierra Leone, Liberia and Ivory Coast, torn apart in coup d’etats and political power struggles. The positions and the differences, as well as their representation, represent not only the demise of modern West Africa but also the starting point for the performance The Ambassador. ” Elena Liebenstein, Unruhe im Oberrang

'The most important and the most exciting thing is that the entire material has been taken from the reality and built into an interesting theatre narrative which came after a detailed research and which deals with the possibility of international understanding under the circumstances of real-politics.” Sophie Diesselhorst, nachtkritik.de

36

HAUPT STADT KULTUR FONDS

iii Hamburg Kulturbehörde Elbkulturfonds