Delo
348 Д Е Л 0 прпмљено за превоз од путника I класе 2,511.020 динара, од путника из II класе 5,877.069 дин. и путника нз III класе 13.717.843 динара (или 62'06о/о.). — За пртљаг (превезено 13.567 тона) 700.736 динара. — За брзовозну робу од 58,852 тона 2,132.439 динара, за споровозну од 5,723.636 тона 43.374.845 динара. Тарифа железничка од 1900 год. износи за I класу 9-5 пд. од километра за дужину до 50 километра; за II класу 7 пд. од километра за дужину до 25 километра, и за III класу 5 пд. од километра за дужину до 15 километра. Преко ових даљина па до 600 метра цене падају, те за I класу кошта 6.3 пд. за II класу 4.2 и за III класу 2.6 пд. Брзи возови су за 20% скупљи. — За робу (по тарифи од 1904/5) важе ове цене: до 5000 килогр. и за дужину пута од 8 килом. плаћа се за сваку тону и за сваки километар по 18 пд., и изнад 10.000 килогр. плаћа се 7.2 пд. од тбне и килограма за псту даљнну (8 килом). — Персонал железннчки износио је 20.743 лица и то: 1) у дирекцији 679 сталних чнновника и 167 привремених; и 2) у спољној служби — на прузи — 1276 сталних. п 18.631 привремених чиновника и радника. — Буџет железпице износио је: а) прпходи: од путника .... 22,105.933 дннара „ пртљага .... 700.730 „ „ брзовозне робе . 2,132.439 „ „ спроводне робе . 43,374.845 „ „ разних прихода . 2,594.173 „
Свега ! ! . ! ! . 70,908.119 динара а расходи : дирекција 641.774 динара трговинско оделење . 719.404 „ саобраћајно .... 9,687.544 „ радиопице и машине 14,988.502 „ одељ. за одрж. пруге 9,916.454 „ економно одељење . 498.183 „ разни издацп . . . 1,015.894 „
Свега 37,477.755 динара i Километар железнице давао је 1906 год. бруто прихода 22.305 динара, а нмао 11.789 расхода, — те је чист прпход од километара био 10.516 динара. 2. Бродарство 1). На рекама. Пловне су реке Дунав п Прут (али не цео). Целокупна дужина њнхова (нловна) износи 1450 километра. Ру-