Državopis Srbije sv. 20
CLX
Просечни број изостанака једнога ђака. у школама Nombre moyen d'absences d'un élève dans les écoles
ОКРУЗИ , m 8 DÉPARTEMENTS = 8 2 2 :8 + 5 Š 2525 | 85 | 52 | Е5 ER = o 5 Бо 5р > Ф 2 © SE 8 à он = о & D à 2 o > Ф
Ваљевски-Маћјеуо · 20:09 | 19:23 | 18:65 | 20:72 Врањски-Угапја + + + •| 30:06 | 33:01 | 30:72 | 29:67 Јагодински-Јавофпа · · •| 2640 9:15 13:68 | 27:19 Кљажевачки-КпјаХеуас 91:46 | 32:93 | 25'41 | 26:55 Крагујевачки-Кгавијеуас · | 19:27 | 26:54 | 21:02 | 19:58 , Крајински-Кгајта, 16-05 | 18-07 | 17-09 | 15'90 | 16' Крушевачки-Кгибеуас • • | 2048 | 11-60 | 1514 | 2457119" Нишки-М5 · 20-90 | 49:75 | 30:97 | 15:59 | 26:29 Iuporckn-Pirot 93:17 | 51:04 | 29:60 | 22:17 | 26:64 Подрински-Родгтје · 15:57 | #1113 | 11:39 | 17:70 | 15:16 Пожаревачки-Робатеуас + | 19:92 | 15:73 | 18:85 | 19'81 19:43 Pyanuuru-Rudnik : : 25-00 — | 204: | 25:89 } 25-00 Смедеревски-тедегеуо 18:30 | 12:98 | 1541 | 19:42 | 18:21 Топаички-ТорПса · 91:73 | 69:35 | 21:76 | 32-90 | 26-30 | Ћупријски-Сирмја 31-73 | 18-84 | 23-03 | 42:26 | 29-68
2910 96:61 19:93
5:78 11:51
28:48 24:89 21:36
6:97 12:62
30:64 16:72 27:91 20:57
30:21 17:67 27:31 18:06 13:69
Ужички- (2126 Црноречки-Огпа Века · Чачански-Сабак , Шабачки-Бађас • • · Beorpar-La ville de Belgrade
| свега-Тоћа · | 21:56 | 22:07 | 20:95 | 22:25 | 21:65
Код мушких школа, налазимо највећи број изостанака у округу ћупријском, а најмањи у Београду. Разлика износи 18.
Код женских школа било је највише изостанака у топличком округу, а најмање у београдском. Овде износи разлика 66. Ученице у топличком округу имале су дакле двадесет пута више изостанака од оних у београдском округу.
Код варошких школа било је највише изостанака, у нишком округу, а најмање у шабачком. Разлика износи 24.
Ђаци сеоских школа изостајали су највише у ћупријском округу, а најмање у нишком. Разлика изнови овде 27.
Ђаци свих школа у опште изостајали су највише у врањском округу, а најмање у Београду и у подринском округу.
Да је велики број изостанака морао штетно утицати на успех појединих ђака, о томе
нема сумње, ну у главноме мера тога утицаја, не може се констатовати.
По ресултату успеха било је у школама
BARA МУШКИМ _ ЖЕНСКИМ | У ОПШТЕ одличних · 6.290 1.056 7.276 врло добрих · 10.603 2.122 12.725 добрих · · · 13.189 9.096 15.218 слабих · · · 5.546 720 6.266 рђавих · · · 428 14 442
Свега · · 85.986 5.936 41.922
Према томе просечни успех износио је
за све | ученике · · · · 3:46 ученице • · · · · · 359 ђаке • o e 3:48
Успех ученица био је дакле бољи и ако је просечни број изостанака био код ученица већи него код ученика. |
Проценат ђака износио је у школама
МУШКИМ _ ЖЕНСКИМ У ОПШТЕ одличних · 17:99 17:79 17:86 врло добрих · 29:46 35:75 30:35 добрих · · 36:65 34:19 36:29 слабих · · 1541 19:13 14·95 рђавих · 1:19 0:23 1·05
међу собом поредимо, сто ученика долазило
Кад ове проценте ми налазимо, да је на
ученица одличних · · · · · 103 врло добрих · · 191 добрих · - + 93 слабих + + + + + + + 79 phaBux - + + + 19
Поредимо ли одличне и врло добре ђаке са слабима и рђавима, онда излази, да је на сто првих долазило ових других код
ученика + + + + - + 36 ученица + + + + > · • 93 ђака у опште. · · · · 88
Одвојимо ли варошке школе од сеоских, онда излази, да је било у школама