Filatelista
живети највеће критике, због варирања цене од од серије до серије а посебно од земље до земље.
Како смо раније напоменули највеће интересовање у овој области филателисти су показали за француска издања репродукција у великом формату, које је Француска поштанска управа почела да издаје од 1961. год. и до сада издала 25 марака. Марке су штампане у вишебојној дубокој штампи и представљају верне копије уметничких дела која репродукују. Доњи списак представља преглед свих до данас издатих марака у Француској у свом формату и овој те-
збирка требало би да буде сређена према добу и уметничкој школи којој дело приказано на поштанској марки припада. Овај начин излагања тј. сређивања збирке може да претрпи значајне критике због свог „наводно неестетског изгледа" (због тога што поједине серије обухватају мотиве који припадају разним добима, па самим тим долази до раздвајања серија и стављања на исто место
хници са назначењем: године издања, броја по каталогу Ууегћ, номиналне вредности описа мотива и на крају цене за непоништене и поништене примерке исказане у новим динарима.
Посебно питање које се поставља у вези ове збирке јесте како је средити; како презентирати овај материјал у класеру или албуму. |
Најједноставније је сврставање по земљама које су издале поједине серије, затим се може извршити груписање по ужим мотивима нпр. одвојено платна, одвојено скулштуре, архиологије, архитектура итд. међутим, најбоље уређ-на
"||
BLIGUE FHANCAISE ===
A марака различитих формата и штампаних у разним врстама штампарске технике. Будући да је та збирка уствари мали приватни музеј њеног сопственика, а знамо да су предмети у музејима сврстани по одређеном систему и хронологији настанка уметничког дела, овакав начин сређивања збирке чини се да је једино правилан и оправдан.
Ми ћемо овде изнети како замишља-