Moj život i rad

вољну суму да сазидамо, на углу улице Пикет и Бобјан, фабрику на три спрата где смо, први пут,. имали све услове за лаку производњу. У току 1905. —1906. године, правили смо само два модела: кола са четири цнлиндра од 2000 долара и туристичка кола од 1000 долара. То су били модели из прошле године. Продаја нам паде на 1599 кола. Неки су говорили да је то долазило отуда што нисмо изнели нове моделе. Што се мене тиче,. ја сам налазио да су наша кола била одвећ скупа и да нису годила широкој публици. Због тога, идуће године, пошто сам освојио већину друштвених акција, променио сам руководни принцип. За годину 1906. —1907., одустали смо сасвим од луксузних кола и производили смо три модела друмских кола. Оно што је важно, то је да се најскупљи аутомобил продавао 600 то јест 3000 .франака. То није било скупо, а остављало ми је добру зараду. Показало се ускоро и потпуно јасно од колике је важности продајна цена. Продали смо 8423 комада, скоро пет пута више него најбоље од минулих година. Триумфална недеља била је она што поче 15. маја 1906. године: успели смо да произведемо склоп 311 кола за шест радних дана. Моје идеје о раду на серије почеле су, видите давати добрих резултата, Идуће године, напустили смо програм у коме смо међутим тако добро успели. Дао сам се завестн да израђујем кола од 50 коњских снага на шест шилиндара. Али финансиска паника од 1907. и одвојена пажња због најскупљег модела, оборили су нашу продају на 6398 комада.

38