Opis granične linije između Kraljevine Jugoslavije i Kraljevine Bugarske

Ин

Гранични камен Бр. 19.

Од граничног камена бр. 19 граница продужује вододелницом, ка северу, у правој линији, до граничног камена бр. 20. Земљиште између ова два гранична камена је обрађено.

Гранични камен Бр. 20.

Од граничног камена бр. 20 граница иде вододелницом на северо-исток, у правој линији, до граничног камена бр. 21, преко њива и пашњака.

Гранични камен Бр. 21.

Од граничног камена бр. 21 граница иде вододелницом на северо-исток, у правој линији, до граничног камена бр. 22. Земљиште је под пашњацима и џбуњем.

Гранични камен Бр. 22.

Од граничног камена бр. 22 граница продужује вододелницом на северо-исток, прелази преко једне мале терасе, а затим силази и сече поток. Одатле у правој линији долази до граничног камена бр. 23, који је подигнут западно од пута Златарево—Коњаре.

Гранични камен Бр. 23.

Од граничног камена бр. 23 граница продужује у истом правцу ка северу до реке Струмице, где се налазе два моста. Прелази преко ова два моста и долази до граничног камена бр. 24. Одржавање мостова пада на терет обе заинтересоване државе.

Гранични камен бр. 23 подигнут је западно, а гранични камен бр. 24 источно од пута Златарево—Коњаре.

Гранични камен Бр. 24.

Од граничног камена бр. 24 граница иде на север средином пута Златарево—Коњаре (чија употреба и одржавање биће заједничко за обе заинтересоване државе) до граничног камена бр. 25, који је подигнут на раскрсници путева Коњаре—Златарево и Петрич—Струмица. Гранични камен бр. 25 подигнут је у југо-западном углу раскрснице. Између ових граничних каменова земљиште је под пашњацима.

Гранични камен Бр. 25.

Од граничног камена бр. 25 граница се пење у правцу на северо-запад, вододелницом, и долази до граничног камена бр. 26, који је подигнут на тераси, која надвисује раскрсницу путева. Између ова два гранична камена земљиште је покривено пашњацима и џбуњем.

Гранични камен Бр. 26.

Од граничног камена бр. 26 граница узима општи правац ка северу, прелази плато, иде преко њива и долази до малог узвишења, преко кога прелази уздуж. Силази на седло преко кога иду две стазе, скреће на северозапад и пење се вододелницом по коси. Граница сече на више места стазу на овој коси и долази до граничног камена бр. 27, који је подигнут на к. 361. Између ова два гранична камена земљиште је покривено пашњацима и ситном растовом шумом. (Златарево остаје према томе у Бугарској).

Гранични камен Бр. 27.

Од граничног камена бр. 27 граница има општи правац на северо-запад и одмах силази на једно мало седло, па се онда пење вододелницом до граничног камена бр. 28, који је подигнут на к. 465. Између ова два гранична камена земљиште је под џбуњем и ситном растовом шумом. |

Гранични камен Бр. 28.

Од граничног камена бр. 28 граница иде вододелницом у правцу на северо-исток до граничног камена бр. 29, који је подигнут на једној раскрсници, к. 650, где нагло скреће ка истоку. Земљште између ова два гранична камена покривено је џбуњем, пашњацима и ситном растовом шумом.