Opis granične linije između Kraljevine Jugoslavije i Kraljevine Italije

== 34 =

Споредни стуб бр. 681 У. — Налази се на западној ивици напред поменуте стазе.

Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији, сече косо стазу, која је у овом делу у заједничкој употреби, и води по источној ивици једне приватне вртаче, чије су стране у облику подзиданих тераса, а обрасле јелама.

Споредни стуб бр. 6811. — Стоји на источној ивици напред поменуте стазе, северно, а непосредно од раскрснице, са једном другом малом стазом, која води са општим северо-западним равно јужно-источним правцем ка шуми.

Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији, у почетку сече косо стазу, која је у заједничкој употреби, до оне тачке, где се стаза дели и чији један део скреће ка западу и улази у талијанску територију, а други ка југу и улази у територију СХС, затим прелази управно преко једне кратке стазе, која спаја обе горе поменуте стазе.

Споредни стуб бр. 6817. — Налази се на живој стени, која пада вертикално на |југо-западну ивицу напред поменуте кратке стазе.

Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији по нарочито стеновитом земљишту.

Споредни стуб бр. 681 У Ш. — Налази се на живој стени, која се уздиже на ивици једне вртаче, са испресецаним и стеновитим странама, на чијем се дну налази мала њива.

Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији, у почетку по

источној падини вртаче, затим по ивици једне подзиде од наслаганог камења, која граничи северну ивицу горе поменуте њиве.

Споредни стуб бр. 68'/ШХ. — Налази (се на западном крају напред поменуте подзиде од наслаганог камења, а на саставу са стеновитом подзидом, која граничи на западној страни њиву у вртачи, поменуту у предњем опису.

Граница од овога стуба до следећег пење се косо, у правој линији, по западној падини вртаче, а по испресецаном и стеновитом земљишту.

Споредни стуб бр. 681Х. — Граница од овога стуба до следећег пење се, у правој линији, по северо-источној падини Мајевог Врха, чије су падине обрасле храстовима и јелама; земљиште је врло стеновито, нарочито близу врха.

Споредни стуб бр. 68/1Х1. — Налази се на источној ивици једне високе стене, која се одваја у виду ребра од источне падине Мајевог Врха.

Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији по горе поменутом ребру, затим по кратком, стеновитом и скоро равном земљишту, обраслом џбуњем и храстовима.

Споредни стуб бр. 68 1ХП. — Гранична линија од овога стуба до следећег иде у правој линији, у почетку по краткој, стеновитој и џбуњем обраслој равнини, затим се пење до врха стене, која чини Мајеви Врх.

ГЛАВНИ СТУБ БР. 69 (КОТА 411).

Положај стуба на терену одређен је споразумно од стране оба шефа топографа.

Његово тачно место сазнаје се из података следећих рубрика.

Одређен је геодетским путем.

Израђен од Талијанске делегације.

Налази се између две највише стене Мајевог врха.

Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији преко стене, која чини западну падину врха, затим преко кратке стеновите равнине.

Споредни стуб бр 691. — Налази се у средини једне скоро равне стене, која се уздиже на западној падини Мајевог врха.

Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији по стеновитом гребену, испресецаном на врху, а шумо обрастао на обема странама.

Споредни стуб бр. 69/1. — Налази се на јужној падини испресецаног и стеновитог гребена, поменутог у предњем опису.

Граница од овога стуба до следећег пада, у правој линији, по једном стеновитом отсеку западне падине Мајевог врха.

Споредни стуб бр. 691. — Граница од овога стуба до следећег иде у правој линији, у почетку по унутрашњој, северо-источној падини једне вртаче са кратким и каменим подзиданим терасама, затим по травом обраслој равнини вртаче, чије је дно покривено младим јелама.