Opštinske novine

ОПШТИНСКЕ НОВИНЕ Већник г. Др. Светислав Стефановић осврнуо се на питање које је покренуо већник г. Јован Гавриловић о општинским лекарима и Лекарској комори и задржао је право да пружи потребна обавештења кад то питање буде стављено на дневни ред. Узима у заштиту општинске лекаре, који су за време његово савесно вршили своју дужност, а исто тако и Лекарску комору, за коју се не може рећи да је непозвана да води контролу о санитетским питањима Београда.

'I ~ ■' 1 - Стр. 5! Већник г. Танасије Живојиновић умолио је г. Претседника да за идућу седницу Градског већа спреми списак свих одборничких награда почев од 1932 до 1934 године. Седница је закључена у 8.15 часова увече. Оверавају: Градски већници: Претседник Душан С. Николајевић, С. р. Општине града Београда, Милизоје БлагојевиЛ, с. р. Влада Илић, с. р

Службени Парсдое Суда: Установљавање службе техничке инспекције при кабинету г. Претседника Општине Г. Претседник Градске општине под О.Бр. 2583 од 26 јануара 1935 године донео је следећу одлуку: „Да се при кабинету претседника Општине установи служба техничке инспекције за преглед и контролу извођења и организовања свих послова које Општина изводи било сама било путем лицитације. Да се за вршење ове службе одреде општински чиновници г. г. Милан Јањушевић, хонорарни инжињер Техничке дирекције и Миливоје Ракић, хонорарни инжињер Дирекције трамваја и осветљења. Инструкције за овај рад добијаће непосредно од претседника Општине и своје реферате и предлоге њему подносити." Предње се доставља ради знања и управљања. О. Бр. 2583. — Из Општег одељења Градског поглаварства града Београда, од 26 јануара 1935 год.

Све набавке за све установе Градског поглаварства вршиће се једино преко Економата Господин Претседник Општине града Београда донео је следећу своју одлуку Ф.Бр. 2868: „На основу предлога Одбора Градског већа за набавке и закупе а у смислу чл. 96 закона о Градским општинама ОДЛУЧУЈЕМ: 1) Да се све набавке за све установе Градског поглаварства извршују једино преко Економата Градског п,оглаварства односно преко Одбора Градског већа за набавке и закупе. Да би се ово могло остварити најцелисходни-

извештаји је све установе Градског поглаварства своја тражења за набавке достављаће најраније за месец дана у напред. Сва овлашћења која поседују разне установе Поглаварства за вршење набавака мимо Економата имају се суспендовати. 2) За хитне и изванредне случајеве за које је хитност оправдана, Градске установе достављаће своја тражења најхитнијим путем Економату, који ће одмах сазивати Одбор и у споразуму са члановима Одбора извршити хитно тражену набавку, а накнадно издејствовати формалну одлуку. 3) За извршење и исплаћивање ситних, хитних или тренутних набавака, за поштарине, телеграме, марке, разне формуларе и остале ситне потребе има се ставити на расположење Економату сума од динара 5.000.—■ (пет хиљада) коју ће изузимати на привремену признаницу одређени режисер и набављени материјал исплаћивати. По исплати целе изузете суме издатак има правдати уредним документима. Предњу одлуку доставити свима Дирекцијама и од пријема ове одлуке престаје вршење набавке у „оним Дирекцијама који су их вршили мимо Економата Градског логлаварства". Достављајући ову одлуку у вези са наређењем Ф.Бр. 3140 моли се та Дирекција да у будуће сва своја требовања за набавку разног материјала доставља једино Економату овога ПоглаВарства. Да би се благовремено почетком буџетске нове године могло извршити снабдевање потребним материјалом то ће Дирекција сва требовања доставити и то: 1) За оне врсте материјала који се троши целе године у утврђеним количинама као на пример канцелариски материјал, гориво, мазиво, огрев, храна, намирнице и т. сл. поднеће се тражења најдоцније до 10 фебруара текуће године како би се до 1 априла могле