Opštinske novine

Стр. 464

ОПШТИНСКЕ НОВИИЕ

за доцније изграђивање кабловске мреже ниског напона по предрачунској суми од 17.380.Дин. Материјал потребан за извршење овога посла у укупном износу од Дин. 15.380.— набавиће Дирекција трамваја и осветљења путем требовања на терет парт. 51 поз. б буџета за 1938/39 год. Радну снагу потребну за извршење овога посла у укупном износу од Дин. 2.000,— исплатиће Дирекција трамваја и осветљења по својим платним списковима а на терет парт. 51 поз. б буџета за 1938/39 год. 56 На предлог Претседника ОБр. 24061 Градско веће је Одлучило: Да се фирми Рудолф Рајх из Новог Сада уступи израда и испорука 3 (три) каросерије за градске аутобусе на шасијама Фиат типа 635 РНЛ у свему према техничким условима Дирекције трамваја и осветљења ДБр. 1950,38, распису ДБр. 21260, понуди фирме и следећем опису: Каросерија има бити челична са костуром од челичних профила подесних за ову сврху, спојених путем електричног зазаривања. Облик каросерије за градски саобраћај са задњом платформом, која је одвојена од унутрашњости кола преградама до плафона али без врата. Улазна врата на задњој платформи са два крила на склапање са механичким уређајем за отварање и затварање из десног задњег угла. Излазна врата код шофера са десне стране такође двокрилна иа склапање, са механизмом за померање врата из шоферске кабине. Спољна врата у отвореном положају не смеју излазити из габарита кола. Шоферска кабина потпуно одвојена од простора за публику. Задња платформа треба да је снабдевена једним помоћним седиштем — страпонтеном — за кондуктера. Висина степеница ка спољним вратима има бити око 30 см од земље. Седишта у унутрашњости каросерије од челичних цеви са горњим делом хромованим; седишта и наслон имају опруге „Шларафија" покривене коњском струном и превучене првокласном правом кожом по избору поручиоца. У унуграшњости каросерије биће 19 седишта распоређених према цртежу Дирекције трамваја и осветлења ДБр. 21260/38. Прозори имају бити за спуштање и то на страни где су врата два! а на другој страни три прозора, као и један мањи на вратима шоферске кабине. Сва стакла имају бити марке „Сигла" по узору који је приложен уз понуду фирме. Прозори снабдевени завесама за во-

доравно пом-ерање. Оба предња шоферска стакла за отварање у специјалном раму са механизмом. Предвидети вештачку вентилацију као и грејање топлим ваздухом уколико уређај буде испоручен са шасијом. Сигнализација у колима електрична. Средњи пролаз треба да буде довољно широк и снабдевен држачима на наслонима седишта и ца плафону. ( Свака каросерија има се испоручити снабдевена апаратом за гашење ватре, ручном апотеком, брисачем шоферског стакла, показивачем правца вожње, сандуком за алат, задњим браником и држачем за резервну гуму. Унутрашњост аутобуса има бити изложена „Пертинакс" плочама по узорку фирме, лакираним зелено по налогу поручиоца. Плафон бојадисан зеленкасто-белим емајл-лаком. Патос из борових фалцованих дасака обложен корк-линолеумом дебљине 7 мм у боји по избору. Унутрашње осветљење има се састојати од пет јаких лампи постављених 1 по налог.у поручиоца. Бојадисање спољашности кола нитроцелулозним лаком у две боје по избору. На челу каросерије налази се осветљени простор за натпис правца вожње. Лиферант је дужан у свако доба омогућиги поручиоцу контролу израде и примљеног материјала. Шасије ће поручилац доставити фирми франко Нови Сад, која је дужна шасије обезбедити од непогоде и пожара и осигурати их код признатог осигуравајућег друштва. Фирма ће предати комплетна возила комисији у Новом Саду. Транспорт до Београда врши се о трошку Градског поглаварства Београд а плаћање има уследити по приспећу и пријему возила у Београду. Цена сваке градске каросерије комплетно монтирање ва шасији јесте 100.000 (сто хиљада) динара али без онштинске трошарине за град Београд. Све државне и друге општинске таксе и дажбине важеће на дан потписа уговора, као и уговорна такса, падају на терет испоручиоца. Рок испоруке је за прву каросерију 50 радних дана а за две даље каросерије још 30 радних дана. Издатак пада на терет краткорочног зајма од Динара 1,250.000,— који се има закључити код Општинске штедионице и заложног завода Општине града 'Бсограда. На основу одлуке Градског већа по овом предлогу, услова ДБр. 1950/38, расписа ДБр. 21260/38 и понуда фирме Рудолф Рајх општински пуномоћник ће закључити уговор са фирмом, који ће утврдити све детаље поруџбине, гарантни рок од једне године дана и казну од У2°/о недељно за задоцњење испоруке. Фирма је дужна пре потписа уговора положити сталну кауцију у износу 5°/о од вредности поруџбине.