Pastir

45

п\ ? ћивада недељом и узаГамно потаомагала у оолести у одређеном и преузрокованом касом за бонике, као год и одрасле за слободно договарање (световање) и с^едињење одређеним вечером у евештеникову стану, око свега тога ваљаше се борити с великим препрекама. По штатуту, кога општина на нову годину 1860 Гедногласно прими, беше преседнику дата гдавна брига, да штити сиољашњу егзистенцигу (суштаствовање) општине. Али почем се иста досад мораше држати у сиромашно^ загушљивог и малоГ црквенскоГ и школског сали , а што само саветовање општине од стране средсреднога одбора за унутрашњу мисигу, Геванђеличког главног црквенеког савета Густав-адолвова друштва, провизорно бити могаше, и почем се немогаше испунити жеља за подизање праГске конзулатске капеле, — бе1аху доиста раниге преговори са српском владом о корисног потпори општиее обезбрижени. Кнез 1е Александер те преговоре с драге воље потврдио , и у обзиру на то закон издао. Али тад настугш у 1858 год. промена на престолу, тек кнезу Милошу и његову сину беше еуђено да може толерантне основе законеке од скупљена народа зактеване са редом кнежевеких дела да крунише! 26-тог Априла 1860 поклони стари кнез општини готову црквицу с пространим па. рохиГским плацем, кога могаше бити троносана на седам недеља по трошцама, иод именом ,Дазареве цркве.“ (Иродужиће ее-)

Краткн нзвод црквеног устава за све недеље н празннке дреко целе 1870-те годнее. Нравило у недељу блуцног као и на поиразнство сретења Госнодња. 8 Фебруара. Г Д А С Д Р У Г И. На вечерњи. На ГЈи воззкаха: стихире воскресне из осмогласника 4, из триода 3; и празника из минеГа 3; слава из трнода н