Prosvetni glasnik
XVI
36. РеФврат Вла.димира Д. СтојановиАа, школског надзорника, о књизи Земљопис Краљевине Србије за IVразред основне улколе, од Раше Митровића и Мих. М. Станојевића стр. 655. 37. РеФерат Стевана ПредиИа, нроФесора, о књизп Земљоиисна читанка, од Тодора Радивојевића, стр. 657. 38. РеФерат др. Милана ЈовановиКа-Батута о делу бгиМпзз с1ег 8с1га1ћу§1епе, од Јанкеа, у преводу др. Слободана Рибникара, стр. 659. III. ШКОДСКИ ДЕТОПИС. 1. Извештај надзорннка народних школа за град Београд, Владимира Д. СтојановиКа. Први тромесечни извештај за школску 1902—1903. годину, стр. 172.
1. Допуне о М. Видаковн^у и В. Атанацковићу, од ГаврџЛа ЈовановиКа, стр. 64, 181. 2, Буквар, од Т. М. Бушетипа , стр. 75. " "еализам у књижевности, од М. Гијо-а, нревод Јов. СшрлиИа,
4. Демократија и наука, с руског 3. Р. ПоиовиК, стр. 94. 5. Објашњења ради, од Љјке ЗрниИа, стр. 105. 6. Још реч две о Вотаннди Ж. Ј. ЈурншиКа, од Богдана Ј. ЈанковиКа, стр. 106. 7. Процес историје човечанетва и н>ен однос према другим наукан«, од Боже КнежевиКа, стр. 193, 300, 424, 563. 8. Радови Руђера Јосифа Бошковића на пољу песничком, фидософском и егвактним наукама, од Косте СтојановиИа, стр. 206, 325, 436, 572, 683. 9. Постанак језика, од В. Вунта превод Јеремије ЖивановиЛа, стр.
10. Средње школе у Норвешкој, с руског превео Ђорђе С. КојиК, страна 236. 11. Упутства за спремање и пошил.ање птица, од Нетра ЋуриЛа, страна 249. 12. Развптак социјалне свести у деце, од М. Евремова, с руског Јов. Л. СреКковиА, стр. 341-, 448. 13. Васпитна важност п значај земљопиене наставе у нар. школама, од Мих. М. СтанојевиИа, стр. 353. 14. Основна наетава у Русији п кена школска изложба, од С. Јеаппо^, превод Драг. М. ЋосиКа, стр. 360, 463, 585. 15. Опет Ботаннка и реферат о њој, од Жив. Ј. ЈуришиКа, стр. 374. 16. Коренита реформа у школскоме образовању, од Е. Љадова, превод Ст. С. СтанишиИа, стр. 476. 17. 0 плазмодезмама, од Данила Љ. КатиКа, стр. 484. 18. Гундулићева метрика, од др. Милана Гешетара, превод М.. ИвковиКа, стр. 593, 696. »
IV НАУКА И НАСТАВА
(НАУЧНЕ II ПЕДаГОШКЕ РАОПРАВЕ И ЧЛАНЦи)
226, 314.