Prosvetni glasnik

XVIII

6) Анкета. о срсдњсшколсној настави у Француској нз К. 1п. Ае 1' епбецЈпетепк — Влад. Т. Спасојевић, проФ., стр. 384; 7) Самоуиразљање ученика у Оеи18сће81апс1еггГећипдбћеГт у Бибершгајну из V Е&исаИоп — Влад. Т. Спасојевић, проФесор, стр. 3928) ТреКи скуа немачкога Друштва. аа великошколску педагогику из N. Ваћпеп — Миливој Ј. Поповић, редован проФесор Војне Академије, стр. 395; 9) Убружење за опрему — Влад. Т. Снасојевић, проФосор, стр. 499; 10) Четрдесетогодигињица Немачког Учитељског Савез а — Ђорђе Којић, учитељ, стр. 572; 11) Естетичко васаитање у основној школи — К. Соизше!; — Влад. Т. Спасојевић, проФесор, стр. 581. б) Мањи радови Свеска за јануар: Проблем селекције у средњој настави, стр. 97; Интернационална лига за одбрану народнпх права, стр. 98; — ПроФесорско Друштво у Лондону, стр. 99; — Интерпациоиални исторпјски коиади, стр. 99; — Неколика Факта ексиерименталне психо-педагогије, стр. 99. Свеска за фебруар: 0 учењу у јутру и у вече, стр. 199; — Изучавање деце у Инстптуту за културну и унпверзалну псторију у Лајпцишком Унпверзптету, стр. 200; — Вунтов иоложај-ирема. иедагошкој исихологији, стр. 201; — Педагошки семпнар у Вудим-Пешти, стр. 201; — Институт за експерпменталпу психологију у Хамбургу, стр. 202; — Продукцпја књига у културним земљама, стр. 202; — Ииститут за науку о васпитању у Великој Школи за женске у Лајпцигу, стр. 203; — Основне школе у Француекој, стр. 203; — Интернационалпи цедагошки Факултет, стр. 206; — Четврти међународни конгрес за школску пгијену, стр. 206; — Иптернационални конгрес за народно наспптавање, стр. 206 ; — Физичко васпптање у школи, стр. 206; — Иокретне књижнпце, стр. 207 ; — Ворба против болести у сиромашним класама, стр. 208 ; — Амерпчкп колежп за женске у јужним државама Савеза, стр. 208; — Обавезно увођење женских лекара, стр. 208; — Окружнпца једног Француског пнспсктора школског о укидању домаћпх ппсмепих' састава, сгр. 209. Свеска за март: Ритмпчка гимнастика, стр. 306; — Фраицус.ки Универзптети, стр. 307; — Жнвн језицп као оруђа за вишу културу, стр. 307. Свеска за аирџл: Мођународна размена деце, стр. 386; — Музичкп конгрсс, стр. 387; — Психолошки институт Лајицишкога Учитељскога Друштва, стр. 387: — Данске школе. стр. 388; —■ ПроФесионална Формација наставпикова, стр. 389; — Туђијезици у средње-школској енглеској настави, стр. 390; — Музпка у средњој настави, стр. 390; •— Казне и награде, стр. 391 ; — Онадање иасиитне наставе,,стр. 391 ; — Деца злочпнцп, стр. 391; — ЛЈбилеј Ернеста Лависа, стр. 394; — Морал и Универзитети, стр. 397; — Ферпјски курсови у Јени, стр. 398; — Ј-Кепске у пруским унпверзптетима, стр. 398;. Свеска за мај: Уџбеник за морално васиптање, стр. 497; —Интернационална размена ученика, стр. 497 ; — Леиљење објава ио школским зпдовима, стр. 498 ; — Иотреба црилагођивања аритметичкнх нроблема, стр. 498;