Prosvetni glasnik

О п ш т и д е о

135

Обе ове оцене као негативне стварно су једнаке и значе исто: не допуштају прелазак у старији разред. Али ипак њима се код слабих ученика обележава нека разлика, која може имати корисних директива при доношењу одлука о слабим ђацима. Оцена слаб (2) означава оно слабо и недовољно знање за прелазак у старији разред које је код ученика доста често и обично. Оцена рђав (1) означава потпуно незнање и даје се у оним ретким случајевима кад ученик изјави сам да не зна предмет, или када скоро ништа не одговори на постављена питања. На писменим задацима ова се оцена даје у оном случају када ученик задатак и не отпочне радити, или када му је нетачно и оно мало што је израдио, или, најзад, када у израђеном задатку има одвећ много погрешака из најосновнијих знања дотичног предмета. 17 јануара 1930 год. По овлашћењу Министра просвеге, Београд. начелник Одељења за средњу наставу Д. Илић с. р.

19 Краљевским банским управама за просветна одељења С.н.бр. 47.595/29 Господин Министар просвете, са С.н.бр. 23-1-1930 год. 47.595/1929 од 1 јануара 1930 год., усвојио Изгнање Хиртенкауфа ; е 0 д Л у К у наставничког савета Гимназије у Петра из свих средњих Ј Ј Ј Ј ' школа у Краљевини. Срем. Мигровици бр. 1.852 од 4 децембра 1929: да се Хиртенкауф Пегар, бив. ученик III разреда, казни изгнањем из свих средњих школа у Краљевини, с правом полагања приватног испита, по § 43 тач. 4 Закона о средњим школама, због фалзификата. По наређењу Министра просвете. начелник Одељења за средњу наставу Д. Илић С. р.