Prosvetni glasnik
О П 111 т и д е о
131
Члан 18 ,Кад кандидат положи усмени испит с оценом најмање добар , пушта се на практични испит. Практични испит састоји се из предавања у вежбаоници, које траје по 30 минута за сваког кандидата. Предавање се држи пред испитном комисијом у школи за глувонеме, слепе или недовољно развијене, према струци за коју се пријавио кандидат. Да би се показала кандидатова способност за рад у нижим, средњим и вишим разредима ових школа, најбоље је да се држи предавање у III разреду. При утврђивању оцене из практичног рада узима се у обзир само предавање. Оцена из практичног рада даје се одмах после предавања. Члан 19 О току испита води се записник, у који се уноси: кандидатово презиме, име, распоред писменог, усмеиог и практичног испита, питања која је кандидат добио, оцене из појединих предмета н коначна оцена о положеном испиту. Члан 20 Кандидатима који су положили испит издаје се сведочанство о положеном стручном испиту за наставнике школа за дефектну децу по обрасцу (1),* које потписују сви чланови комисије и на коме је печат испитне комисије. Записник и печат чува претседник комисије. Члан 21 О сваком извршеном стручном испиту подноси претседник испитне комисије Министарству просвете писмени извештај. Члан 22 Стручни испит наставника школа за дефектну децу еквивалентан је дипломском испиту наставника грађанских школа, пошто се и за овај испит тражи виша стручна спрема. Члан 23 Стручни испити наставника школа за дефектну децу, који су положени пре ступања на снагу ових Правила, еквивалентни су положеним испитима по овим Правилима. Члан 24 Ова Правила ступају у живот и добијају обавезну снагу од дана обнародовања у „Службеним новинама", и од тога дана престају важити сви ранији прописи који би били противни пропн* сима ових Правила. О.н.бр. 9058 Мин-истар просвете 8 фебруара 1935 год. С. Ћиппћ С. р. Београд.
I
< V