Prosvetni glasnik

Општи део

279

5) Наставни језик: државни, мањински (нсмачки, мађарски, чехословачки, румунски игд). 6) Назив места у коме се школа или уетаноза налази. 7) Назив најближе жслезиичке станице и удаљеиост у км. 8) Назив поште. 9) Саобраћајна средства. 10) Станови за управитеља и наставнике, да ли постоје или не. II Отварање и издржавање шкода а) Школске општинг 1) Назив школске општине. 2) Из којих је управних општина састављена школска општина. 3) Из којих је села састављена школска општина. 4) Односи између школских општина, управа и наставника народних школа. 5) Односи између школских општина и управних општина; да ли су врло добри, добри или слаби. 6) Да ли се буџети израђују савесно, тачно»и на време. 7) Да ли се рачуни израђују савесно, тачно и на време. 8) Како општине врше своје дужности прописане у § 22 и 23 Закона о народним школама. 9) Имовина школске општине према §§ 37, 38, 39 и 40 Закона о народним школама. 10) Благајна школске општине (§ 41).' б) Зграде народних школа 11) Бројно стање школских зграда на почетку школске године, приновљено, отпало — свега. 12) Чија су својина: државна, бановинска, општинска, приватка, конфесиоиална. 13) Квалитет зграде: врло добра, добра, слаба, неупотребљива. 14) Да ли*одговара педагошким и хигијенским прописима. 15) Одељења у згради: колико има учионица, канцеларија, радионица, амбулантних соба, соба за књижнице, одељења за свечаности, ученичких соба за спавање, школских кухиња, .соба за ручавање, купатила са тушевима и кадама, одељења за служитеља, осталих одељења. 16) Наставнички станови: за колико наставника има стан и са колико одељења; да ли су здрави. 17) Школска дворишта, игралишта, школске баште, земљишга за практичну пољопривредну наставу, земљишта за подизање школе и др., величина у м 2 , арима или хектарима. ' Што се предузело да се недостаци отстране.